В кампании для Instax подчеркнули важность естественных моментов жизни.
13 Окт 2018, 15:19

В кампании для Instax подчеркнули важность естественных моментов жизни.

В ролике для камеры Fujifilm Instax буквально выхватывают лучшие жизненные моменты и напоминают о важности моментальных фотографий, которые правдивее отретушированных и постановочных. Ролик создали в M&C Saatchi. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость