Lexus измерил пульс во время тест-драйва
19 Июл 2012, 06:49

Lexus измерил пульс во время тест-драйва

 

Чтобы продемонстрировать мощность нового Lexus GS Hybrid бренд поставил перед несколькими потенциальными клиентами задачу сохранить свое сердцебиение ниже 120 ударов в минуту. Кампания разработана Saatchi & Saatchi, Италия

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость