«Моршинская» запустила новую кампанию в тренде здорового образа жизни.
17 Ноя 2017, 13:12

«Моршинская» запустила новую кампанию в тренде здорового образа жизни.

В основе инсайта стандартная отговорка «займусь собой с понедельника». Бренд говорит о том, что откладывать просто нет смысла, ведь пить чистую воду каждое утро, перед едой и на протяжении дня — самый легкий шаг к хорошей физической форме.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость