Соціальна ініціатива закликала українців ходити в музеї
04 Окт 2019, 11:20

Соціальна ініціатива закликала українців ходити в музеї

Група активістів створила соціальну ініціативу «Музей свідомості», спрямовану популяризувати українські музеї і показати, які шедеври і захопливі історії ховаються у їхніх стінах.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Це онлайн-ресурс, на якому в зручному форматі зібрана інформація про ключові музеї і галереї. Інформацію постійно доповнюватимуть, а кількість учасників зростатиме.

Про підтримку ініціативи вже заявила компанія Admixer. Її участь повинна допомогти популяризувати музеї насамперед серед молодого покоління, яке проводить в інтернеті декілька годин на день.

Також команда «Музею свідомості» запускає флешмоб #UAMIND. Щоб взяти в ньому участь, потрібно просто вирушити в музей або будь-яку галерею у своєму місті, сфотографувати твір, що сподобався, поділитися світлиною у соцмережах з тегом #UAMIND і позначити друзів, аби долучити і їх до цієї ініціативи. 

Расскажите друзьям про новость