Задачей агентства CF.Digital было донести ценность уникального хлеба на закваске нового бренда с помощью системы визуальной коммуникации и конвертировать неузнаваемую пекарню в бренд, который будет сочетать традиционные рецепты и современные технологии.
«Ідею брендингу ми побудували навколо текстового логотипу написаного праслов’янською мовою слова Хліб, апелюючи до лексем наших предків. Повна назва бренду: xlěbъ, адаптивна – xlеb. Оскільки логотип містить складні для набору на латиниці символи ě і ъ, вони виводяться на другий план і є декоративними елементами. Таким чином за допомогою кількох літер ми передали цінність хліба тривалістю в тисячоліття», — коментує креативний директор CF.Digital Пилип Білянський.
Для агентства было важно сохранить узнаваемость бренда и его философию даже без использования логотипа. Именно поэтому команда приняла решение использовать в основе айдентики стилистику праславянского письменности и стилистику орнаментов, которые были в основе визуального оформления того периода, в частности различных сосудов.Выстраивая визуальную коммуникацию, команда использовала бесшовные паттерны, основанные на адаптивной версии логотипа. Они позволили оформить всю упаковку и декор по аналогии с праславянскими предметами быта.
«Історію хліба ми вибудували на повідомленні: „Це новий, сучасний бренд, який випускає продукт, в основі якого лежать старі рецептури хлібобулочної продукції, але із вкрапленнями сучасних течій кухні“. Відповідно до такого позиціонування бренда Хлеб ми провели фотозйомку продуктів у жанрі „голландський натюрморт“, аби в подальшому використовувати фото в зовнішній рекламі, SMM та на сайті», — розповідає Founder & CEO CF.Digital Ірина Муштіна.