МТС і MMR провели майстер-класи з маркетингу
27 Окт 2008, 10:52

МТС і MMR провели майстер-класи з маркетингу

Близько 1200 студентів відвідали майстер-класи від МТС-Україна в рамках проекту «Професіонали майбутнього

МТС і MMR провели майстер-класи з маркетингу

Оператор мобільного зв’язку МТС-Україна, 100%-а дочірня компанія ТОВ «Мобільні ТелеСистеми» (NYSE: MBT), за підтримки спеціалізованого журналу Marketing Media Review, міжнародної студентської організації AIESEC, студентського журналу College і порталу по плануванню кар'єри для молоді Job5 провела серію майстер-класів для студентів факультетів менеджменту та маркетингу в Полтаві, Харкові, Києві, Львові, Тернополі, Чернівцях, Дніпропетровську, Донецьку і Луганську.

З 7 по 22 жовтня близько 1200 студентів з Полтавського національного технічного університету ім. Ю.Кондратюка, Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут», Національного технічного університету «Львівська політехніка», Тернопільського державного економічного університету, Чернівецького національного університету, Дніпропетровського університету економіки і права, Донецького національного університету і Східноукраїнського національного університет ім. В.Даля відвідали майстер-клас «Професіонали майбутнього. Нові маркетингові технології».

Майстер-клас заснований на першому українському виданні світового бестселера основоположника теорії маркетингу Філіпа Котлера «Маркетинговий менеджмент». Доповідачем майстер-класу виступив співавтор книги «Маркетинговий менеджмент», співробітник маркетингової дирекції МТС-Україна.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Маркетинг – захоплююча, динамічна дисципліна, яка потребує вивчення змін потреб і бажань споживачів і оперативної модернізації пропозицій для задоволення їх побажань. Маркетологи-практики не можуть сподіватися на свій колишній досвід роботи, оскільки ринки, споживачі і конкуренти швидко змінюються, а отже, потрібно постійно стежити за ними і відповідно реагувати. Ознайомившись з матеріалом мого українського видання, читачі отримають найкращі сучасні знання про те, як зробити, щоб маркетинг працював як на наших споживачів, так і на наші компанії» – говорить Філіп Котлер, почесний професор міжнародного маркетингу Вищої школи менеджменту Північно-західного університету (Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University).

Серед слухачів майстер-класів з 7 по 31 жовтня проводиться конкурс з розробки маркетингового кейсу із застосуванням інструментів латерального маркетингу. Значущість цього конкурсу полягає в тому, що студентські роботи можуть бути втілені в діючі бізнес-моделі на вітчизняному ринку.

Оцінювати представлені конкурсні роботи буде професійне журі, до складу якого увійдуть представники МТС і партнерів проекту, а також представники вузів-учасників. Переможці конкурсу отримають цінні призи: за третє місце – електронну книгу, за друге – нетбук, і за перше – ноутбук.

Переможці конкурсу будуть оголошені 18 листопада 2008 р. під час круглого столу на тему «Професіонали майбутнього – роль працедавців у підготовці молодих спеціалістів за участю представників вузів, провідних українських компаній та ЗМІ.

Детальнішу інформацію про програму «Професіонали майбутнього» і конкурс можна знайти на сайтах партнерів проекту і на сайті МТС: http://company.mts.com.ua/rus/new_marketing.php.

Мережа ЗАТ «Український Мобільний Зв'язок» (МТС-Україна) охоплює більш ніж 97% території України, на якій проживає 99% населення. Компанія обслуговує понад 18,09 млн. абонентів. Компанія володіє ліцензіями на надання мобільного (стандарт GSM-900/1800, CDMA-450), стаціонарного й міжнародного/міжміського зв'язку, а також надає послуги міжнародного роумінгу на п'яти континентах. Дохід за 2007 рік склав $1,608 млрд.

МТС Україна є 100% дочірньою компанією ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» (МТС), найбільшого оператора мобільного зв'язку в Росії, Центральній та Східній Європі за кількістю абонентів. Разом із дочірніми компаніями, МТС обслуговує понад 87,57 млн. абонентів. Населення 82 регіонів Росії а також Вірменії, Білорусії, України, Узбекистану и Туркменістану, де МТС та її дочірні підприємства мають ліцензії на надання послуг у стандарті GSM, складає більш ніж 230 мільйонів осіб. Із 2000 року акції ВАТ МТС котуються на Нью-Йоркській Фондовій Біржі (NYSE) під символом «MBT».

У квітні 2008 року бренд МТС став першим і єдиним російським брендом, що увійшов до числа ста лідируючих світових брендів за рейтингом BRANDZ™, опублікованому Financial Times і провідним міжнародним дослідницьким агентством Millward Brown. Додаткову інформацію про компанію можна знайти на сайті www.mts.ru.

МТС-Україна є Генеральним спонсором Національного Олімпійського Комітету України та мобільним оператором Олімпійської збірної України на Іграх XXIX Олімпіади у Пекіні. У межах партнерства МТС-Україна бере активну участь у програмах підготовки до Олімпіади членів Олімпійської збірної України та забезпечує українських спортсменів і команду вболівальників широким спектром мобільних послуг.

Marketing Media Review – професійне видання про маркетингові комунікації та медіа, статті про вдалі і невдалі рекламні проекти, інтерв'ю з успішними особами в області маркетингу та PR, інформація про створення і просування провідних світових і українських брендів, довідкова інформація. Журнал видається з вересня 2005 р. ТОВ «Видавництвом Економіка».

Видавництво «Економіка» видає: аналітичний тижневик «Інвестгазета», щоденну економічну газету «ДЕЛО», щоквартальний журнал «ТОП-100». Рейтинг кращих компаній України, журнал Business Spotlight – посібник з вивчення англійської мови і розвитку ділових навиків, щомісячник про оцінну діяльність «Практика і оцінки», спеціалізований журнал «Логістика», тематичні спецвипуски про ринки і країни.

АIESEC – це міжнародна організація, яка надає можливість молодим людям знайти і розвинути свій потенціал, щоб позитивно впливати на розвиток суспільства.

AIESEC – це найбільша в світі незалежна, неполітична, некомерційна громадська організація, керована студентами і молодими фахівцями, які цікавляться лідерством, менеджментом і питаннями світового розвитку.

Міжнародна організація AIESEC була заснована в 1948 р. і існує в світі вже 60 років. Тепер AIESEC має представництва в більше чим 100 країнах, об'єднує понад 28,000. студентів і випускників 1,100 вищих учбових закладів, співробітничає з 3,500 організаціями і компаніями по всьому світу.

www.Job5.com.ua — портал по плануванню і побудові кар'єри для молоді!
Портал допомагає знайти свій шлях в світі кар'єрних можливостей молодим фахівцям, студентам і випускникам Вузів. Портал покликаний сприяти кар'єрному зростанню і розвитку молодих, амбітних і талановитих фахівців, забезпечити розвиток і зайнятість молоді, допомогти у визначенні професійної орієнтації молодим фахівцям. На порталі Job5.com.ua зібрані найактуальніші пропозиції, які можуть стати першими кроками в побудові кар'єри молоді. Це вакансії, стажування, програми розвитку для молодих фахівців, інформація для студентів про проходження переддипломної практики у ведучих компаніях-работодавцях.

College — це всеукраїнський безкоштовний журнал для студентів, який поширюється в українських вузах. Це унікальне видання, яке створюється самими читачами для читачів. Студенти самі формують контент журналу і визначають вектор його розвитку. Це досягається шляхом реального інтерактивного спілкування з читачами, використовуючи обширний інструментарій: інтернет-сайт college.ua, on-line голосування, live comments, SMS, MMS, листи і багато що інше.

Завдяки такому підходу College на 100 % відповідає інтересам і потребам молоді, яка сама вибирає, що їй цікаве, актуально і корисно.

Расскажите друзьям про новость