Enter Music перетвориться на інформаційно-музичний канал
28 Окт 2008, 08:05

Enter Music перетвориться на інформаційно-музичний канал

У планах керівництва каналу перетворити його на симбіоз того, що люди бачать в інтернеті і по телевізору. Задля цього було проведене дослідження фокус-групи, аби визначити, задля чого аудиторія користується інтернетом і що її там цікавить

Enter Music перетвориться на інформаційно-музичний канал

Після Нового року відбудеться перезапуск каналу Enter Music. Про це  повідомив генеральний продюсер каналу Юрій Молчанов. «Уже год у нас длится серьезная реорганизация. Мы решили основной момент – перешли на новую техническую платформу. Летом была закуплена мощная техника, которая позволит реализовать нам часть фантазий и идей, которые витали в головах и были интересны потенциальным рекламодателям», – зазначив пан Молчанов.

 
За його словами, і формат, і контент каналу зазнають змін. «Мы хотим стать информационно-музыкальным каналом. Я не очень люблю пошлый термин “инфотейнмент”, но в контексте канала Enter Music это имеет место быть. Наша задача – отойти в сторону от тенденции, когда телевидение превращается в устаревший тип медиа», – пояснив Юрій Молчанов.
 
У планах керівництва каналу перетворити його на симбіоз того, що люди бачать в інтернеті і по телевізору. Задля цього було проведене дослідження фокус-групи, аби визначити, задля чого аудиторія користується інтернетом і що її там цікавить. Користуючись результатами дослідження, телеканал спробує дати своїм глядачам необхідну інформацію. Enter Music і надалі орієнтуватиметься насамперед на молодіжну аудиторію 12-24.
 
Таким чином, в ефірі Enter Music будуть не лише кліпи. Канал додасть інтерактивності й інформативності. Юрій Молчанов припускає, що будуть запущені інформаційні та розмовні програми, можливо навіть політичні: «Уходить в политику не хочется, мы не политические обозреватели. Но я не исключаю, что на канале будет обзор десяти общественно-политических сайтов».
 
Пан Молчанов заперечив припущення, що переформатування Enter Music пов’язане з виведенням на вітчизняний ринок української версії каналу A-ONE: «Они выводят уже не первый день. Но мы разные каналы. Они себя позиционируют как альтернативный канал, а нам это не нужно. Мы – канал для прогрессивных, думающих людей. У нас много мейнстрима в эфире, а откровенная альтернатива выходит специальным блоком после 12 ночи. Мы будем ориентироваться на новую качественную музыку, которую, возможно, мало кто знает, но все будут понимать: раз она звучит на Enter Music, значит это мировой тренд».
 
На запитання, чи будуть на каналі зміни в штаті або звільнення, Юрій Молчанов відповів, що на Enter Music і без переформатувань відбувається постійна ротація кадрів. «Кабельный музыкальный канал не может дать людям адекватную оценку труда, на которую они заслуживают, потому что мы ограничены в рамках своих доходов. Мы обречены: мы берем на работу практически студентов, молодую поросль. Но проходит год-два – и им становится тесно. Естественно, что люди идут дальше, развиваются».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость