ІТК оприлюднив звіт по аудиту тв-панелі GfK Україна
22 Дек 2008, 14:40

ІТК оприлюднив звіт по аудиту тв-панелі GfK Україна

Індустріальний телевізійний комітет оприлюднює підсумок Звіту міжнародного аудиту панелі системи телевізійних досліджень GfK Україна

ІТК оприлюднив звіт по аудиту тв-панелі GfK Україна

22 грудня 2008 року у Києві, згідно рішення Загальних Зборів ІТК Індустріальний телевізійний комітет оприлюднює підсумок Звіту про проведення міжнародного аудиту панелі системи телевізійних дослідження GfK Україна.


Нагадаємо, ІТК оголосив про проведення аудиту телевізійної панелі в квітні цього року та обрав пропозицію CESP (Centre d'Etude des Supports de Publicitе) – Центр вивчення та підтримки медіа. Аудит проходив з 18 червня по 11 вересня 2008 року.

 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

За рішенням Загальних Зборів ІТК прийнято рішення оприлюднити звіт двома мовами: в оригіналі англійською мовою та його переклад українською мовою. Обидва документи знайдете в додатку до цього прес-релізу.

 

«Оприлюднення Звіту свідчить про відкритість ІТК та прозорість виконуваних нами завдань з метою розвитку української телеіндустрії в цілому та відповідності діючої системи панелі телевізійних досліджень високим міжнародним стандартам зокрема.» — зазначила Катерина Котенко, виконавчий директор ІТК.

 

 

 

Основна мета ТВ-панелі GfK Ukraine – це створення та надання стандартизованої валюти на ТВ-ринку України. Клієнтами ТВ-панелі є телеканали, сейлз-хаузи, рекламні агенції та рекламодавці. Дані дослідження телевізійної аудиторії, які отримуються в результаті роботи ТВ-панелі, є важливим інструментом для оцінки ефективності програмування ТВ-каналів, аналізу аудиторії програм та рекламних повідомлень.

 

Протягом 2002-2007 років GfK Ukraine вимірювала телевізійну аудиторію в містах України з населенням більше 50 тис. мешканців (загалом 95 міст). З початку 2008 року GfK Ukraine досліджує телевізійну аудиторію по всій Україні: у великих та малих містах, а також селах. Всього це 17 млн. домогосподарств, які мають телевізори, чи 44 млн. телеглядачів. Учасниками ТВ-панелі є 2,5 тис. домогосподарств чи 6,3 тис. глядачів у віці від 4 років, які мешкають в 356 населених пунктах по всій Україні. Дослідження ТВ-аудиторії відбувається за допомогою вимірювального пристрою Telecontrol VIII, який зокрема дозволяє вимірювати цифрове телебачення.

    

Індустріальний телевізійний комітет (ІТК) – це галузева асоціація, що представляє інтереси телевізійного ринку України. ІТК об’єднує найбільш рейтингові телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, Мегаспорт. Разом це більше 77,6% національної глядацької уваги (за даними піплметричної панелі GfK-USM на перше півріччя 2008 року).

 

Крім того, членами асоціації  є  рекламні агенції Publicis Groupe Media (раніше DMD&B/Starcom MediaVest Group), Provid/BBDO, Іnіtіatіve medіa та FCB MA, а також великі рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble та Gillette в Україні.

 

Місія ІТК – сприяти розвитку українського телебачення.

Мета ІТК – захист інтересів членів асоціації, забезпечення саморегулювання галузі, створення оптимальних умов для професійної діяльності. Детальніше читайте на сайті: http://www.itk.org.ua/

 


CESP — це неприбуткове професійне об’єднання провідних гравців в галузі медіа і комунікацій у Франції, включаючи власників, медіа- баєрів, рекламодавців та рекламні агентства.

 

Роль: Головна мета CESP — проведення аудитів по систем вимірювання аудиторій у всіх видах медіа також CESP є майданчиком для зустрічей та дискусій, який сприяє обміну досвідом між спеціалістами в медіа-дослідженнях.

CESP часто запрошується, як у Франції так і за кордоном, для винесення експертного висновку щодо робіт пов’язаних з медіа та розвитку нових технологій та інструментарію. Таким чином, це також лабораторія ідей та методологій.

Расскажите друзьям про новость