Відповідно до нового дослідження KPMG «Тенденції роздрібної торгівлі 2019», сегмент ритейлу у поточному році продовжить трансформації, спрямовані на встановлення більш тісного зв’язку зі споживачем.
Експерти KPMG Global виділяють наступні тенденції:
«Глобальні тенденції
приходять в Україну із запізненням. Але варто зазначити, що українські
ритейлери мають великий потенціал для переходу на цифрові технології. Цей
процес могла б прискорити кооперація з технологічними стартапами, число яких
збільшується в Україні з кожним роком», — вважає Сергій Гаспарян, партнер,
керівник галузевої практики споживчого сектора та сектора технологій KPMG в
Україні.
Нагадаємо, у 2018 році
основними трендами за результатами аналогічного дослідження були названі
зростання важливості клієнтського досвіду та вражень від брендів, збільшення
використання штучного інтелекту у процесі комунікації компаній із споживачами,
посилення свідомого вибору споживача.