Спікером першої конференції про бренди і креатив став керуючий директор видання Highsnobiety — Джеф Карвалло. За дванадцять років його роботи видання заявило про себе не лише на медіаринку, а і стало авторитетом для індустрії брендів та розпочало власні дослідження споживчих звичок.
Highsnobiety заснував у 2005 студент-рекламник з Женеви Девід Фішер. Все починалося із блогу на Blogspot, де він ділився речами, які йому подобалися – від маловідомих брендів і кросівок до вуличних брендів на кшталт Stussy та Supreme. У 2007 до нього приєднався Джеф Карвалло, а блог швидко виріс у повноцінне медіа, де крім коротких заміток про лукбуки з’являлися авторські огляди, репортажі та аналітика.
Наразі Highsnobiety має офіси в Берліні, Нью-Йорку, Токіо, Гонконгу, Лондоні та Лос-Анджелесі, вебсайт, друкований журнал і подкасти, а також окремий підрозділ, що працює із контентом для брендів – від Gucci, Louis Vuitton та Nike до Samsung, Red Bull та Ebay. Паперовий журнал виходить двічі на рік і містить фешн-зйомки та фото-есе, колонки, інтерв’ю з головними дизайнерами і гравцями ринку, музикантами та іншими артистами, документуючи життя вуличної культури та мистецтва. Медіа стало об’єднуюючою ланкою між культурно значимими брендами і новим поколінням трендсеттерів.
Наприкінці 2018 року медіа опублікувало звіт свого першого власного дослідження споживчих звичок молодої аудиторії The New Luxury: Why Buying In Is the New Selling. Команда опитала тисячі людей 16-34 років по всьому світу і порівняла з фокус-групою у США та Великій Британії. Крім того враховувалася думка інсайдерів індустрії, з якими постійно спілкується Highsnobiety. Про результати дослідження і концепцію new luxury, зокрема, говоритиме, Джеф Карвалло в рамках DTF Conference.
Окрім нього на головній сцені виступлять засновниця найбільшого стріт-арт-музею у світі Яша Янг, журналіст і фільммейкер VICE Уба Батлер, головний редактор журналу Sneaker Freaker Саймон Вуд та віце-президент компанії CLO3D Ліза Кохлерт. Імена інших спікерів оголосять пізніше.
Основним майданчиком конференції стане галерея «Лавра». Дводенні квитки доступні на сайті.