Наша Ряба Апетитна випустила власну марку вугілля для мангалу
18 Июн 2019, 07:16

Наша Ряба Апетитна випустила власну марку вугілля для мангалу

Апетитна – це саббренд дороблених продуктів Наша Ряба, лінійка маринованих частин курки. Випуск вугілля для розпалювання мангала – частина маркетингової стратегії. Ще одна точка контакту з цільовою аудиторією, яка пов'язує бренд із темою пікніків в літній період. Вугілля можна купити в мережах Сільпо, Новус, Епіцентр, Rozetka, Socar, Мегамаркет, Fozzy.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Проект реалізований спільно із виробником Drova Bobra. Стратегією просування Наша Ряба Апетитна займається Rockets. Growth R&D.

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео