«Вікна-новини» покажут спецпроект «Профориентация»
26 Июл 2019, 14:31

«Вікна-новини» покажут спецпроект «Профориентация»

З 29 липня по 2 серпня у програмі «Вікна-новини» на СТБ вийде спецпроєкт «Профорієнтація» кореспондентів Яни Брензей та Поліни Спасенко, присвячений вибору професії. Аби відповісти на головне запитання «Як обрати фах за покликом душі?», автори циклу сюжетів дослідили український ринок праці, поспілкувалися з провідними роботодавцями, фахівцями, а також тими, хто свого часу зробив неправильний вибір і згаяв 5 років у виші. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У розпал вступної кампанії кореспонденти проаналізували, чи збігаються інтереси абітурієнтів з інтересами ринку, і виявили, що в країні величезний дисбаланс між тими, кого випускають університети, і тими, кого шукають працедавці.

«Україна – серед найосвіченіших країн світу, але при цьому українські топ-менеджери головним ризиком для своїх компаній називають нестачу кваліфікованих кадрів. Часто їм легше навчити з нуля, аніж перевчати випускників вишів. При цьому лише половина українських абітурієнтів обирає фах за покликом душі», – розповідає Яна Брензей.

Куди йти навчатися, аби бути затребуваним спеціалістом, які навички варто розвивати у собі, щоб працевлаштуватися у престижну компанію, і як змінити фах, якщо вам за 35, – про все це у спецпроєкті «Профорієнтація» з 29 липня по 2 серпня о 17:30 та 22:00 у програмі «Вікна-новини» на СТБ.

 

Расскажите друзьям про новость