Онлайн-сервіс для дизайну Crello та креативна лабораторія Platformagic створили нові дизайни для оголошень у місті, офісах, під’їздах та маршрутках.
У червні команда Crello вже пропонувала серію «Охорошень» для покращення спілкування між містянами. Тоді автори переосмислили оголошення для комунальних служб, сусідів по будинку, пошуку загублених тварин тощо.
Нові оголошення створили задля того, аби зробити маршрутки та автобуси більш дружніми, а також навчити магазини точно вказувати час, коли закінчиться перерва чи переоблік.
Наталя Піддубенко, менеджерка з PR та комунікацій в Crello:
«Головне завдання Охорошень відпочатку було полегшити спілкування у місті та щодо тем, що справді хвилюють кожного. Ми отримали понад 50 тис. переглядів у соцмережах за перші 2 тижні проекту, а загалом користувачі зробили понад 10 тис. своїх Охорошень».
Тепер команда українського сервісу пропонує покінчити з найхітовішим офісним конфліктом будь-якого літа — навколо температури, до якої кондиціонер має охолодити приміщення.
Автори «Охорошень» також пропонують водіям відповідальніше ставитися до паркування у місті. Якщо ви не впевнені, що ваше авто нікому не заважатиме, вибачтесь наперед та залиште свій номер для зв’язку.
Наталя: «Найвищу зацікавленість ми отримали з боку представників ОСББ та житлових комплексів, саме тому більшість оголошень нової хвилі — спеціально для них: тепер за допомогою Crello можна зробити оголошення про нараду жильців будинку чи допомогти консьєржці зібрати гроші на різні потреби ЖК».
Як і раніше, дизайни «охорошень» можна відредагувати та скачати безкоштовно у будь-якому браузеру та віднедавна на смартфоні через iOS. Для створення власного охорошення дизайнерські навички не потрібні: достатньо відкрити готовий шаблон, додати власну інформацію та змінити зображення, скачати і роздрукувати. Дизайни «Охорошень» також можна використовувати для постів у соцмережах: статичних чи анімованих.