Важливість ефективного інструменту у розбудові успішного бізнесу сьогодні мало хто ризикне заперечувати. Проте якщо мова заходить про засоби комунікації, розуміння необхідності послуговуватися найсучаснішими інструментами поки що не стало загальним. Мова не йде про новітні моделі смартфонів чи комп'ютерів – тут ми задніх не пасемо.
Інструментами також є новітні розробки в сфері комунікаційних технологій. І от тут приходить пухка проблема – не всі суб'єкти нашого бізнесу розуміють роль і цінність правильної та ефективної комунікації. А в деяких сферах – від митецьких майстерень до державницьких кабінетів – подекуди цього розуміння немає взагалі.
Складається парадоксальна ситуація. Щоб донести до широкого загалу необхідність впровадження сучасних засобів комунікацій, необхідна перш за все… комунікація. В даному випадку – пошук шляхів інформування, переконання і навіть, якщо хочете, пропаганди.
Одним з таких найпродуктивніших, за світовим досвідом, шляхів, є заходи загального взаємоспілкування (і як результат – взаємозбагачення). Форуми, конференції, академічні симпозіуми і сучасні воршкопи – форм таких заходів вже сьогодні багато, і при тому постійно народжуються нові.
Досвід Форуму Креативних Індустрій, який 19 вересня стартуватиме вже вчетверте, яскраво доводить вірність твердження про продуктивність таких заходів. Цього разу організатори Форуму підготували цілу тематичну панель саме про форми і засоби ефективних комунікацій, якими можуть користуватись бізнесмени і вчені, політики і митці – всі, хто хоче бути почутим і поміченим на різних рівнях і в різних масштабах, в залежності від поставленої мети.
Весь день 21 вересня в UNIT.City на сцені Business провідні професіонали комунікаційної галузі охоче, навіть, натхненно ділитимуться своїми здобутками, розробками та відкриттями. Ось коротко «вересневі тези» виступів спікерів панелі:
Олексій Смєхов, Креативний директор / керуючий партнер NGN.Agency, дасть практичні рекомендації про те, як робити практичний креатив. Чи можна прорахувати натхнення, чи є креатив насправді чистою математикою. Чи може бути творцем кожен незалежно від уроджених здібностей?
Ксения Єфремова, Директор агенції SAME & Friends розкаже про роль та розвиток маркетингових комунікацій в епоху тотальної діджиталізації і розкриє деякі з нових світових трендів, що потребують уваги, наприклад:
- Digital outdoor як off-line комунікація бренда;
- Audio content — новий чорний бренд контенту;
- Gaming як поле для інтеграції бренд контенту;
- Eventis a new luxury.
Дмитро Лобод — співзасновник digital-агентства Lobods – поділиться досвідом ефективного креативу в соціальних мережах. Слухачі дізнаються про такі аспекти SMM-креативу:
- Вірусний ефект у соц.мережах;
- Як виділитися з поміж конкурентів у соц.мережах;
- Нестандартні механіки просування у соц.мережах;
- Майбутнє соц.мереж та як не відставати від трендів.
Данило Махініч — CEO MAD Data, першої data-driven marketing агенції в Україні – розповість про тонкощі креативної комунікації в рамках customer-centric стратегії
Артем Шевченко — серійний підприємець, експерт по e-commerce/retail і СЕО найбільшої в СНД дропшіппінг-платформи Hubber – розкаже про сучасні реалії української електронної комерції і поділиться інсайдерською інформацією та прогнозами: що диктують умови ринку — куди варто рухатися, де є місце креативу в сучасній електронній комерції, а також надасть практичні рекомендації власникам і маркетологам.
Президент клубу маркетинг директорів «The CMO Club CIS» і спікер Cannes Lions & Europe Innovation Summit Анастасія Давидова в своєму виступі проаналізує типові помилки і проколи маркетинг-директорів і спробує відповісти на питання, як управляти проектами без стресу і форс-мажорів.
Сергій Слупський, засновник і керівник одного з кращих подієвих агентств країни – «Slupsky Event Management», розкаже про світові тренди і антитренди в івент-сфері і як вони реалізуються в українській івент-індустрії.
Денис Ринський, засновник Global Events, докладно розповість про Форум Івент-індустрії — галузеву конференцію для організаторів подій та усіх суміжних креативних індустрій, котра щороку відбувається у Львові.
Ольга Малиш, директор Friends of Brands, досвідчений експерт із комунікацій, розкриє тонкощі віральних та нативних комунікацій на прикладі найуспішніших українських та закордонних кейсів.
Нонна Рижа, Директор з маркетингу cтрахової компанії ARX, розкаже, чи можливий креатив в такій серйозній сфері, як страховий бізнес, а також поділиться секретами успішного ребрендингу страхової компанії при завданні зберегти свою лояльну аудиторію, яка не любить змін.
Виступ Маши Тетерин, Керівника BBDO Branding, BBDO Ukraine, буде цілком і повністю присвячений практичному особистому досвіду. Слухачі почують захоплюючу історію роботи над останніми кейсами BBDO Branding по упаковці — Hike і Bronks + а також про те, як компанія розробляла айдентику для нового ТЦ RiverMallна всіх стадіях — від стратегії до реалізації.
Марія Терехова, Співвласник New Fashion Zone, також присвятить свій виступ суто практичним питанням. Слухачі дізнаються, як побудувати справжній креативний бізнес, про особливості продажів в креативному бізнесі, а також як зробити креатив прибутковим.
Комунікації і креатив сьогодні є головними передумовами успішності будь-якої справи. Але вони розвиваються настільки стрімко, що знання та навички, які сьогодні працюють, завтра можуть стати безнадійно застарілими. Саме тому навіть найуспішнішим в своїх галузях доводиться постійно вчитись. Такий головний тренд нашого сьогодення. І якщо випадає шанс почути рецепти розвитку та успіху від тих, хто ними оволодів – цією нагодою просто неможливо не скористатися. Звісно, якщо вам небайдужий результат.
Квитки на сайті