8-10 листопада у Projector відбудеться практикум із побудови бренду «Just love me, bro! Як стати бренд-експертом». Учасники будуть працювати над реальним проектом міжнародного бренду.
Теоретична частина:
Чесно про те, що насправді людям плювати на рекламу та сторіз в Instagram. Щоб стати брендом, який люблять, потрібно набагато більше. У часи фейкових зображень, фейкових брендів і новин, бренду потрібно мати сміливу позицію, а не лише позиціонування.
Практична частина:
Три повних дні на практичних завданнях і вправах пройдемо шлях від знайомства з брендом, вивчення, що саме стоїть за сильним брендом, глибоко проаналізуємо бренд, користувачів та себе та презентуємо готову роботу для міжнародного бренду. Будемо «набивати руку», щоб у результаті впевнено використовувати знання у професійній діяльності.
Крім того, навчимося формувати власну точку зору, створювати і презентувати інновативні ідеї щодня.
Для кого: Практикум створений для креативних директорів, копірайтерів, арт-директорів і стратегів, які хочуть сміливо підходити до розробки бренду. Інтенсивний курс підходить усім, хто хоче розібратися у процесі побудови сильного бренду та створювати бренд зі змістом і позицією. Ми приділимо увагу брендам, їхній ролі у житті людей, світу навколо і місці брендів у ньому.
Учасники зрозуміють, які ознаки має бренд, який справді люблять, та у підсумку занять створять саме такий.
Формат Практикуму: Це триденний інтенсив під куратором експерта, на якому 20 учасників працюватимуть над реальним проєктом міжнародного бренду та як результат презентують роботу та матимуть свіжий кейс у портфоліо.
Куратор Практикуму: Andreas Läufer — виконавчий креативний директор MetaPulse, підрозділу MetaDesign Berlin, співзасновник культового Tank Magazine, першого незалежного лайфстайл-журналу у світі. Андреаса вважають одним із найбільш «високо декоративних» дизайнерів останніх десятиліть.
Як креативний директор Андреас працював з відомим німецьким фешн-дизайнером Wolfgang Joop, створював дизайн упаковок парфумів для брендів luxury-сегменту: Prada, LaCroix, Gaultier, Armani, Stella McCartney, Christina Aguilera, Naomi Campbell, працював з Levis, Samsung і Mercedes Benz.
Кількість учасників обмежена. Програма і реєстрація за посиланням