lifecell запустив послугу нотифікації абонентів у додатку ПриватБанку
19 Дек 2019, 12:03

lifecell запустив послугу нотифікації абонентів у додатку ПриватБанку

Відсьогодні абоненти lifecell, які є клієнтами ПриватБанку, зможуть отримувати нагадування про поповнення мобільного рахунку в додатку Privat24. Наразі lifecell – єдиний телеком-оператор на українському ринку, який реалізував таку послугу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Послугу можуть підключити індивідуальні абоненти lifecell передплаченої та контрактної форми обслуговування. Для цього необхідно перейти за push-повідомленням: «Опрацювання персональних даних».

Далі у додатку відкривається запит на обмін інформацією за тарифним планом абонента між оператором та банком щодо назви тарифного плану, дати закінчення дії пакету послуг, вартості пакету послуг, залишку на мобільному рахунку.   Якщо абонент згоден, необхідно натиснути кнопку «Хочу». Якщо ні – «Не цікаво». 

Якщо абонент надав згоду, то за день до списання коштів за пакет послуг за тарифним планом, він отримує нагадування в Privat24 про необхідність поповнення рахунку з можливістю оплати в один клік. Воно містить інформацію про залишок на мобільному рахунку абонента, вартість підключеного пакету послуг, а також суму для поповнення мобільного рахунку. 

Абонент може поповнити мобільний рахунок із рахунку в ПриватБанку, натиснувши кнопку «Сплатити», яка міститься в нагадуванні. Це можна зробити одразу або протягом наступних 48 годин, саме стільки нагадування залишається активним.

Щоб відмовитись від нагадувань, абоненту необхідно звернутися до служби підтримки ПриватБанк за телефоном 3700, в онлайн-чат у додатку Privat24 або до відділення банку. 

Расскажите друзьям про новость