Українське агентство проаналізувало репутацію Святого Миколая
19 Дек 2019, 12:46

Українське агентство проаналізувало репутацію Святого Миколая

Агентство стратегічних комунікацій та управління репутацією RMA запустило сайт до Дня Святого Миколая. На ньому в фановій формі проаналізувано репутацію головного героя передноворічних свят і виділено 10 ключових пунктів. 

Серед них: релевантний фідбек, цілісний образ, субординація, надійна команда, дотримання таймінгу, сегментація аудиторії, антикризовий менеджент, тощо.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Головною задумкою при створенні лендінгу було зробити сучасний цікавий продукт і подивитися на Святого Миколая не лише з фанового боку, але і з точки зору репутації. Здається, ще ніхто не пробував розібратися в репутації таких персоналій, як Святий Миколай. І ми, як спеціалісти з управління репутацією, вирішили це зробити першими», — розповіла менеджерка з комунікацій агентства RMA Світлана Чепуренко.

 

Расскажите друзьям про новость