Чотири роки тому MMR поставив перед агенствами завдання обрати та вигадати рекламу національної «фішки», яку варто комунікувати світовій спільноті для підвищення привабливості України. Реалізовані ідеї були різними — запросити відомих українців приїхати додому на свято, показати, що незалежність дає можливість побудувати свою долю власними руками, мати свій менталітет, зобразити кріїну як сильного і надійного партнера. Ми пропонуємо поринути у ті часи і віддати свій голос за плакат, який не втратив своєї актуальності з плином часу.
JWT. Мріяти по-українські.
Ідея: Найкращим є те, що тепер кожен з нас може впевнено сказати: «Я українець!». Бо нарешті у нас з’явилася не тільки своя країна, але і свій неповторний менталітет, якого нема ні в кого іншого. І наша ідея говорить про те, що які б негаразди нас не спіткали, що б не відбувалося навколо, — ми, можливо, трошки по-дитячому, все сприймаємо позитивно й завжди мріємо про краще.
Kaffeine Communications. Креативний бриф
В Kaffeine Communications специфічніше за всіх інтерпретували завдання MMR. Чи просто вирішили не напружуватися? В будь-якому разі візуалізований бріф, що відкриває патріотичний арт-проект, зайвим не буде
Talan Group. Вона має яйця.
Ідея: привернути увагу іноземних інвесторіві залучити інвестиції для розвитку сільського господарства в Україні на основі використання новітніх технологій. Створити імідж України, як потенційногобізнес партнера. Самостійного, сильного і надійного.
Karandash. Dear Olga
Ідея: Запросити на святкування 20-річчя Незалежності України відомих у світі українців. Так би мовити, створити персональні запрошення для Мілли Йовович, Євгенія Гудзя, Ольги Куриленко, Девіда Копперфільда, Сільвестра Сталлоне, Стівена Спілберга і т.д.
Мічурин. We are no, but we are
Ідея: Наші досягнення не менш вагомі і важливі, ніж досягнення інших країн.
Karandash. Look closely at ukraine
Ідея: Слоган «Придивись уважніше до України» варто розглядати у двох ракурсах. По-перше, як заклик навчитися помічати скільки усього цікавого та захоплюючого навколо нас, що ми серед своєї буденності та заклопотаності часто не помічаємо. По-друге, спонукати придивитися безпосередньо до ілюстрації, яка несе цеє нформаційне повідомлення.
Sahar. Карта
Iдея: На пострадянському просторі прийнято стукати по трубах будинку, якщо сусіди поводяться надто голосно. Ми з гумором обіграли цей звичай на більш глобальному рівні. Якщо Україна святкуватиме ювілей надто гучно, її сусіди можуть постукати по газопроводу, що поєднує наші країни. Карта газопроводу додається.
Вищепан Іван. Незалежність власними руками
Iдея: Незалежність України, це можливість кожної людини будувати свою долю власними руками, мати свободу вибору, свободу слова і свободу рухів.
Sahar. Язик до Києва доведе.
Ідея: У теглайні ми запрошуємо гостей з-за кордону відвідати нашу країну і дізнатися більше про її звички, культуру та побут. Адже щоб зрозуміти Україну, треба побачити її на власні очі!
Talan Group. Welcome по-українські
Iдея: Українська ментальність особлива. Наш народ схожий на персонажів із фільмів Еміра Кустуріци, але як не дивно, у нас всі вдома. Наше кредо -гостинність. Хто б не прибув до України, відчуватиме себе у своїй тарілці. В нас всі свої.
Голосування завершиться 27 серпня о 18.00