MullenLowe Adventa створили промокампанію для української стрічки
19 Дек 2019, 15:44

MullenLowe Adventa створили промокампанію для української стрічки

Незабаром на екрани країни вийде нова вітчизняна стрічка із назвою «Наші Котики, або Як ми полюбили лопати в умовах обмеженої антитерористичної операції з елементами тимчасового воєнного стану». Це фільм про українських добровольців на сході України, що з перших днів війни захищали країну від російських окупантів. «Наші котики» — так ласкаво називають їх між собою волонтери та всі, хто допомагав і допомагає українській армії.

«Неполіткоректна патріотична комедія» — новий для українського кінематографу жанр, вважають ті, хто причетний до створення фільму: продюсери Ігор Савиченко та Марко Супрун, режисер і продюсер Володимир Тихий, а також журналіст і продюсер Степан Бандера, онук легендарного провідника ОУН. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

MullenLowe Adventa розробила трейлер до кінофільму, а також постер і стенд для промо в кінотеатрах.  Щоб виявити реальні інсайти, агенція провела нейромаркетингове дослідження ЦА, що дозволяє не просто отримати відповідь на ті чи інші запитання, а зрозуміти реальні відчуття опитуваних. Дослідження показало: концепція, що її запропонували MullenLowe Adventa — «сміх — ознака переможця» — знайшла належний відгук у серцях аудиторії. «Котики» — це суміш геройства, комізму та реальних історій. Герої стрічки — кумедні та дещо гротескні персонажі, які постійно жартують у «бандерівському» стилі. Для них гумор — найкращий захист від супротивника. Саме на таких жартах і сторітелінгу побудована ідея трейлера, що перетинається з гоголівськими мотивами фільму та переосмислює їх 

«Ми дуже тішимося з того, що кінематографісти почали звертатись до комунікаційних агенцій з метою розробки промо для кінофільмів, і радіємо, що маємо змогу долучитись до розвитку українського кінематографу, — коментує Ольга Мамаєва, директорка з розвитку бізнесу MullenLowe Adventa та керівниця проєкту. — Іноді просто гарного постера недостатньо — потрібна ідея, що драйвить і вирішує складні комунікаційні завдання. І, звісно ж, гумор — потужний інструмент, що дозволяє достукатись до кожного». 

Расскажите друзьям про новость