Дилер у шкіряному плащі пропонує таємне задоволення у рекламі ТМ «Соковинки»
07 Июн 2019, 07:35

Дилер у шкіряному плащі пропонує таємне задоволення у рекламі ТМ «Соковинки»

Бренд Соковинка від «Карпатські Мінеральні Води» та маркетингова агенція Aimbulance створили відео для онлайн-кампанії.

Соковинка — це guilty pleasure. Це таємне задоволення у разі необхідності порадувати себе смачненьким. Це — «Пшш, тільки тсс». Тому у центрі сюжету — хрестоматійний дилер у шкіряному плащі. У сікрет плейсі він пропонує на вибір 24 пляшки Соковинки та несамовито денсить під однойменний біт. 

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео