Нова кампанія для коньяку KOBLEVO відзначилась кардинальною зміною дизайну. Нова пляшка підкреслила статусність напою і стала відправним пунктом нової стратегії бренда.
«Старий» KOBLEVO – позитивний, надійний, перевірений часом друг… але передбачуваний та нуднуватий. Від нього не чекаєш сюрпризів, життя його із року в рік рухається по одному маршруту. KOBLEVO не вистачало авантюризму і загадковості.
Необхідно було вдихнути нову іскру у бренд і зробити його привабливими для сучасного споживача, але не відштовхнути нинішніх поціновувачів. Важливо було зробити коньяк зрозумілішим напоєм для широких мас і привернути увагу молоді.
При створенні ТБ-реклами Kinograf хотів «вбити одним пострілом двох зайців» — зробити коньячний ролик, але так, як ніколи не робили коньячну рекламу. Використовуючи стилістику колажу, розмноження, зациклення, команда змішувала джаз та електроніку, танці й натюрморти, екзотику й естетику.