Енот и заблудившийся Джон Траволта проникли в рекламу Vodafone.
16 Фев 2017, 11:12

Енот и заблудившийся Джон Траволта проникли в рекламу Vodafone.

Мобильный оператор и агентство Tabasco выпустили историю о том, как с гигабайтами 3G пользователь погружается в виртуальный мир настолько глубоко, что он кажется реальным. Над роликом работал украинский режиссер Алексей Сай и продакшн Limelite. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость