Ринок маркетингових сервісів у першому півріччі 2019 року. Оцінка експертів МАМІ
18 Июл 2019, 10:30

Ринок маркетингових сервісів у першому півріччі 2019 року. Оцінка експертів МАМІ

Експерти МАМІ, оцінюючи результати розвитку ринку маркетингових сервісів у першому півріччі 2019 року, підтверджують дані прогнозу, який був опублікований напередодні Нового року. Загалом очікування такі:

 У цифрах: триває поступове зростання, очікуємо +18%, у грошах це 6 млн 295 тис. грн;

 У категоріях: івенти рулять, утримуючи третину від маркетингових сервісів. Друге місце – consumer marketing, в який інвестують рекламодавці, trade promo — 15%, програми лояльності та нестандартні комунікації – по 10%;

 У настроях: поступове пожвавлення триває, попит на інтелектуальні, креативні та ефективні проекти, технології – велкам, кросс-інструментальна стратегія дає максимальний ефект, стратегічний підхід з акцентом на довгожиттєвість комунікації, у фокусі — споживач та як знайти чарівну кнопку до його прихильності (дослідження, вивчання, аналітика – практика). 

Як це прокоментували експерти:

Володимир Зборовський, директор Havas Engage Ukraine: «‎Як бачимо, за останнє півріччя справдилися раніше надані прогнози. Ми не спостерігаємо стрімкий ріст ринку, але бачимо стабільний розвиток, що дозволяє бізнесу відчувати себе впевнено та планувати майбутні кроки для ефективної роботи та зростання».

Євгенія Герасимчук, CEO RAM 360: «Клієнти вже давно не інвестують у одноденні комунікації, все більше цікавить розробка стратегії як довгострокового фундаменту. Відчутна також активність щодо омолодження брендів, здебільшого орієнтованих на нове покоління Y та Z. Не спадає актуальність щодо соціальної складової – зростає кількість social impact проектів та стартапів. У трейд-секторі продовжується діджиталізація: окрім автоматизації бізнес-процесів з'являється багато прикладів нестандартної присутності в рітейлі. Активно збільшується попит на маркетингову підтримку та рекламне просування ТРЦ, тільки на 2019 у Києві заплановано відкриття понад 12 великих об'єктів, і це не враховуючи регіональний попит».

Світлана Гукова, директор TWIGA'GO!: «У 2018-2019 роках стрімке зростання інвестицій брендів у всьому світі показує experiential marketing. І це не дивно. Адже він робить те, що не можуть дати інші канали комунікацій у створенні незабутніх вражень, тісному об'єднанні бренду зі споживачами, посилення довіри. Я наведу лише 2 показники, які доводять ефективність даного інструменту: 1) 91% споживачів кажуть, що у них більше позитивних емоцій до брендів після участі в активностях із застосуванням experiential marketing; 2) 85% споживачів з більшою ймовірністю придбають товар після участі в таких заходах. Ми в Україні теж активно йдемо в цьому тренді: все більше проектів з'являються саме в напрямку створення живого унікального досвіду для споживачів і особливо в рамках масових івентів. Причому разом з інвестиціями клієнтів зростають очікування до креативності у реалізації таких проектів». 

Олександр Бруско, Account Group Head MEX Advertising: «Основним фактором зростання стане продовження тендеції минулих років: повернення ринку до показників докризового періоду 2013-2014 та загальний рівень інфляції в країні. Виключенням може стати Event Marketing, де зростання може становити 30%».

Наталья Крисько, керуючий партнер ARR: «Івенти активізувалися і стали ще більш інтерактивними. Під час заходів бренди втягують ЦА в комунікацію, в тому числі довгострокову: підключають: інстаграм-фоловерів, збирають контакти, залучають на сторінки/в групи, включають зв'язок ЦА + бренд через емоційно позитивну подію. Звичайно, це створює лояльність до бренду, яка працює і в перспективі. Consumer promo в торговельних точках часто використовується для знайомства з новою позицією, і тут швидкість і результат контакту важливіше контенту, носієм комунікації стають подарунки і призи. Як і раніше, активно працює діджиталізоване промо, але за механікою/тривалістю більш нагадує програми лояльності або адвокацію бренд. PR в моді: тепер не просто супровідна активність, а самостійна мультиінструментальна стратегія. Переважно онлайн, але формати різноманітні. Аудиторія відчутно молодішає завдяки он-лайн, зазначу ефекту ''снігової грудки'' — нарощування кількості аудиторії завдяки специфіці віртуальних інструментів. В цілому, ринок стає більш інтелігентним, інтелектуальним, і контент проекту тепер не тільки для краси ідеї, але й істотно відбивається на здоров'ї бренду». 

Расскажите друзьям про новость