В Іnstagram-акаунтах Mamarika та Павла Зіброва з'явилися відео, в яких українські
артисти вирішили випробувати власні сили в #BottleCapChallenge у тандемі з пляшкою
мінеральної води «Природне Джерело» ТМ . MamaRika в своєму ролику збиває з ніг разом із
тарою свого візаві, щоб дістатися до жаданого ковточка. «Мама дала Ван Дама», – коментує
співачка ефектний «нокаут». Павло Зібров у своєму незрівнянному репертуарі згвинчує
ковпачок із родинної упаковки одним потужним помахом легендарних вусів. «Дивився, дивився
я на ваш челендж та більше не можу залишатися осторонь! Відкривати пляшку треба ось
як, хлопці!» – гордо підсумував гранд естради свій трюк.
Іміджеві персонажі бренду REVO – колоритний Космонавт і Банка – у другому сезоні своїх енергетично заряджених пригод ставлять собі за мету стати популярними блогерами, тому підхоплювати хвилю свіжих віянь тепер – їх святий обов'язок. Відео для #BottleCapChallenge вийшло в їх фірмовому незворушному стилі: Космонавт збиває невидиму кришку з бляшанки, на якій крупний план уловлює нетлінний слоган One shot – one hit.
Флешмоб тематично перегукнувся ще з одним проектом, який недавно був проанонсований брендом PIT BULL – бійцівським шоу PIT BULL Fight, де спортсмени змішаних видів бойових мистецтв змагаються між собою на андеграундному онлайн-октагоні. #BottleCapChallenge підхопила учасниця Влада Кухаренко, яка легко «перемогла» пляшку PIT BULL ТМ «однією лівою». Це дуже символічно, адже спочатку всесвітньо відомий нині челедж був запущений саме бійцями ММА для того, щоб позмагатися в спритності та майстерності. Задум полягав у тому, щоб відгвинтити кришку ударом ступні з розвороту, не зачепивши саму пляшку. Після того, як до віртуальної гри залучився відомий боєць UFC Макс Холуей, музикант Джон Майер, кіноактор Джейсон Стетхем та інші зірки, Instagram масово заполонили відео, де відомі люди та звичайні користувачі дотепно пародіюють цей концепт.
«Наші бренди завжди чуйно реагують на те, чим захоплена цільова аудиторія і що знаходиться в тренді. #BottleCapChallenge не став виключенням. Нам пощастило, що серед наших споживачів і друзів є лідери думок, здатні сформувати лояльність широкої громадськості без яких-небудь спеціальних зусиль із нашого боку. Але це – не просто «везіння», а результат довгої копіткої роботи: по-перше, над якістю продукції, по-друге, над образом, способом та каналами комунікації, які допомагають встановити емоційний конект та підтримувати спільні інтереси з публікою. Багато проектів, які допомогли нам побудувати настільки привабливі образи наших продуктів, було придумано й реалізовано в тісній співдружності з давнім партнером – компанією #ODDEE», – відзначила Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти».