ВРК закликала підписати петицію про те, що креативність – це українська національна ідея.
11 Мар 2019, 10:51

ВРК закликала підписати петицію про те, що креативність – це українська національна ідея.

Українські креатори та рекламісти приєднались до Всеукраїнського флешмобу із закликом підписати петицію на сайті Президента України в підтримку того, що креативність – це українська національна ідея. 

На прикладі розвинених країн світу добре видно, як фокус з ресурсоорієнтованої економіки зміщується в сторону інноваційної, як ідеї стають найціннішою валютою. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Якщо поглянути на стан творчих професій в Україні сьогодні, можна також помітити дуже позитивні тенденції. Український філм-продакшн визнали найкращим у 2018 році, а різноманітні відео-студії займають заслужені місця у Топ-100 світового рейтингу. Молоді та цілеспрямовані спеціалісти перетворили IT в Україні на величезну індустрію вартістю 5 мільярдів доларів. Понад 2000 стартапів міжнародного рівня стартували з України. На тижнях високої моди все більшою популярністю користуються роботи українських дизайнерів. В Україні повним ходом генерують креатив представництва багатьох міжнародних та локальних рекламних агенцій. І це лише частина творчих надбань України за останні декілька років. 

«Ми віримо, що креативність може стати національною ідеєю кожного українця. В Україні на державному рівні має сформуватися не просто творчий клас, але й креативні економіка, промисловість, соціальний устрій. Україна має стати середовищем з рівними сприятливими умовами для створення і реалізації нових ідей. Творча спільнота повинна стати двигуном, який просуватиме цю національну креативну платформу серед широкої аудиторії.» – йдеться у петиції. 

До флешмобу вже приєднались представники провідних комунікаційних агентств України, медіа компаній та інші гравці рекламно-комунікаційного ринку України. 

Електронна петиція, адресована Президентові України, розглядається за умови збору на її підтримку не менш як 25 тисяч підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції. 

Для підписання петиції необхідно перейти за посиланням та внести особисті дані – ім’я, прізвище та ідентифікаційний номер. 

 

Расскажите друзьям про новость