Кампанія зосередились на одному з сюжетів на TV та частково пішла в YouTube. Ще 31 грудня 2018 року на телебаченні з’явились ролики із запальними хлопцями, які
пропонують «і поїсти, і погризти». «Концепція сюжетів складалась з того, що KABANOSY – це
і ковбаса і снек одночасно. Це снек, коли потрібно негайно закинутися м’ясом у метро, таксі чи навіть в клубі. І це ковбаса, коли вже є гарнір, але потрібно надати йому сили. Для легкості
ми назвали це явище ковбаснеком», – пояснюють творці креативу.
«Ми хотіли продемонструвати, як одні й ті самі речі одночасно можуть бути різними, варто
лише змістити фокус. Те, що здається танцполом – величезна черепаха, а батут – це живіт
сумоїста. Над роликами працювали разом із креативним агентством, де і народилась історія
KABANOSY, історія про те, як снек вкусив ковбасу, і ковбаса перетворилась на ковбаснек.
Так сформувалась комунікаційна стратегія: ковбаснек KABANOSY – це і той, і цей», – розповідають маркетологи «Дмитрук».
«На час другого флайту, що стартував на українському телебаченні в травні, ми обрали один із сюжетів, що за результатами зимової рекламної кампанії набрав на 30% більше преглядів, ніж інші – сюжет з гелікоптером. Традиційне TV використовуємо, тому що є потреба у великому охопленні аудиторії повідомленням для побудови привабливої категорії ковбаснеків. Взимку ми сконцентрувались на традиційному TV, і міксі інструментів у digital як каналах комунікації, а зараз – саме на OLV. Наш персонаж – дотепний, його пре і живе він не в напряг, при цьому цінує зручність» – пояснюють творці бренду.