Creative Practice досліджує вимоги і бачення молодих дизайн-фахівців креативним ринком України
28 Май 2019, 14:30

Creative Practice досліджує вимоги і бачення молодих дизайн-фахівців креативним ринком України

Команда освітньої платформи Creative Practice продовжує роботу над першим курсом — «Основи дизайну».
«Оскільки метою курсу є підготовка стажерів та молодших дизайнерів, ми вирішили спитати представників ринку креативної індустрії про їх бачення того, що мають знати та вміти молоді фахівці. З іншого боку, наша мета — вже на момент навчання дати нашим студентам візію того, як влаштована кар'єра дизайнера, які очікування мають роботодавці, яким чином працювати, щоб підійматись кар'єрними сходами, та скільки часу має займати кожний крок. Також, думаємо, цінним інсайтом для молодих фахівців може стати те, якою бачать собі їх винагороду ті, кому вони незабаром планують надсилати власні резюме», — зазначає автор проекту Анатолій Попель.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Команда освітньої платформи запрошує креативних фахівців долучитись до дослідження, щоб зібрати якомога більше інформації. Інфографіка з результатами дослідження буде опублікована за місяць. Щоб прийняти участь в опитуванні, перейдіть за посиланням. Дізнатися більше про проект Creative Practice можна тут.

Расскажите друзьям про новость