Кейс: як наростити онлайн продажі через e-commerce сайт. Приклад Bebi Premium
27 Ноя 2019, 08:08

Кейс: як наростити онлайн продажі через e-commerce сайт. Приклад Bebi Premium

Комунікаційне діджитал агентство New Strategies Group реалізувало комплексний проект із просування бренда дитячого харчування Bebi Premium, який належить найбільшій дистриб'юторскій компанії товарів для дітей на українському ринку.

Перед командою проекту стояли такі завдання: сформувати впізнаваність бренда Bebi Premium у цільової аудиторії, розповівши про його переваги – безпечний і натуральний склад продуктів, наростити онлайн продажі через e-commerce сайт і залучити аудиторію в комунікацію із брендом.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Завдання складні, з огляду на конкуренцію на українському ринку дитячого харчування, – коментує Володимир Чернер, СЕО New Strategies Group. –  Тому ми зосередилися на комунікаційній стратегії, а медіа-просування довірили агентству Havas Media Ukraine.

Знання про бренд вибудовували за допомогою OLV-кампанії в Youtube, підтримавши її конверсійними каналами Facebook і Instagram, а частоту контакту нарощували за рахунок programmatic і GDN.

Для інформування про безпеку і натуральність продуктів Bebi Premium агентство підключило 15 мам-мікроблогерів із кількістю передплатників від 10 до 60 тисяч осіб і кілька охватних блогерів із аудиторією понад 100 тисяч. Матусь попросили зафіксувати на відео або фото своїх малюків, що пробують продукцію бренда Bebi Premium і, у підсумку, отримали зворушливі пости у соцмережах і сотні приємних відгуків аудиторії про спецпроект.

Команда проекту також оновила комунікацію, розробивши повідомлення про Мамине щастя.

У процесі реалізації проекту агентство оптимізувало медіа-тиск у каналах просування і до середини кампанії перевиконало план по охопленню. Тому вирішило збільшити медіа-тиск за конверсійними каналами, направивши трафік на e-commerce сайт, за рахунок чого перевиконали план по переходах у 2 рази.

Кампанія тривала два з половиною місяці, з серпня до середини жовтня, і завершилася наступними результатами: покриття цільової аудиторії – 85% або 2,6 млн осіб, кількість показів – 13 млн, кількість переходів на e-commerce сайт – 32 тисячі, охоплення у соцмережах склали 500 тисяч, і понад 150 тисяч охватів приніс спецпроект із мамами мікроблогерами».

«Це був перший масштабний і охватний digital проект по бренду Bebi Premium і перший досвід роботи з агентством New Strategies Group. Жодного разу не пошкодувала, що при виборі агентства зупинилася саме на ньому. Це команда професійних і креативних людей, які відразу зрозуміли суть завдання і запропонували цікаву ідею і ефективні інструменти для її вирішення. Процесом роботи з командою NSG і результатами проекту залишилася дуже задоволена. Гадаю, у майбутньому нам разом вдасться реалізувати ще не один проект», – коментує Дарина Горбатова, менеджер із розвитку брендів RedHead Family Corporation.

Расскажите друзьям про новость