У Києві відбувся IV Форум Креативних Індустрій
23 Сен 2019, 15:23

У Києві відбувся IV Форум Креативних Індустрій

Із 19 по 21 вересня в столичному UNIT.City та Academy DTEK відбувся IV Форум Креативних Індустрій. Форум протягом трьох днів об’єднав понад 170 експертів із 16 сегментів креативних індустрій та близько 1500 відвідувачів. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Відкрив Форум своїм виступом Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, продюсер Днів Креативності та Форуму Креативних Індустрій. Костянтин презентував оновлену концепцію IV Форуму Креативних Індустрій, розкрив всі активності Форуму зокрема та Днів Креативності загалом. «Форум триває лише три дні, а Дні Креативності для організаторів — рівно 365 на рік. Ми маємо мрію перетворити Україну на лідера світового креативу. І для цього є багато передумов. У нас багато непересічних талантів, і якщо їх поєднати загальною «великою ідеєю», Україна може посісти лідируючі позиції в світовій креативній спільноті. Саме на це працює і Форум Креативних Індустрій, і Асоціація Креативних Індустрій України як його співорганізатор», — зазначив Костянтин Кузнєцов.

Протягом першого дня заходу (19.09) зі сцени Inspiration спікери розповідали про важливість впровадження інноваційних та креативних підходів на всіх рівнях — від особистісного до державного.

Наприклад, Наталія Микольська (гостьовий дослідник Ukrainian Emerging Leaders Program,  Заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України) під час свого виступу наголосила на важливості контактів та особистої комунікації для надбання цінних знань та досвіду. «Іноді п’ятихвилинна розмова може замінити багатогодинні лекції TEDex», — зазначила Наталія Микольська. 

Президент StarLightMedia, директор Дивізіону Новини StarLight, член правління інвестиційно-консалтингової групи EastOne, Олександр Богуцький присвятив свій виступ питанню, як креативна індустрія впливає на розвиток суспільства. На його думку, результати останніх виборів є наочним прикладом перемоги креативного підходу. І суспільство таких підхід сприйняло і схвалило. Висновок: не бійся мріяти і шукай шляхи здійснення мрії, навіть якщо ніхто крім тебе в ней не вірить. 

Другий день Форуму Креативних Індустрій (20.09) присвячений сучасній культурі, мистецтву, дизайну. Проведено портфоліо-ревю, майстер-класи з цифрового мистецтва та кастинги акторів кіно та на телебачення. Цікаві особистості світу культури та шоу-бізнесу взяли участь у відкритих інтерв’ю, відкрившись перед відвідувачами у абсолютно новому амплуа. Також в цей день проведено декілька важливих дискусій: із захисту інтелектуальних продуктів та авторського права, соціально важливих питань, культури в цілому – без чого розвиток бізнесу і суспільства далі просто неможливий.

Другий
день Форуму відкрила панельна дискусія під назвою «Бізнес та митці: тренди
та гроші». В ході обговорення учасники намагалися вияснити для слухачів і
великою мірою – для самих себе, наскільки креативність внутрішньо-корпоративна
впливає на імідж і вартість бренду. Ініціатор і модератор дискусії Оксана
Тодорова
разом з експертами – практиками з бізнесу наводили цікаві приклади
з досвіду компаній. Варто згадати театр компанії «Агромат», просвітницькі акції
компанії «Фармак», екологічні ініціативи «Біосфери», інноваційні проекти Lantmannen
Axa й цікаві рішення PrintStore Group. 

Заступник мера Києва Марина Хонда намагалася переконати присутніх, що
креатив великою мірою притаманний і держслужбовцям, хоча їх завдання скоріше –
створення сприятливих умов для розвитку креативності. Марина Хонда також
закликала креативну спільноту долучитися до розробки креативних рішень в галузі
туризму вихідного дня, і найголовніше – в соціальній сфері, зокрема в напрямку
пропаганди усиновлення. 

Третій день Форуму Креативних Індустрій змусив відвідувачів пожалкувати, що вони не здатні перебувати у кількох місцях водночас. 21 вересня діяло шість паралельних потоків – все для того, щоб кожен міг послухати доповіді на цікаві для них теми: технології, спорт, fashion, суспільство, блогінг, дизайн, маркетинг, медіа та комунікації. І це точно виправдовує позиціювання, що Форум Креативних Індустрій – це як 16 конференцій в одній. 

Окрім десятків практичних порад та кейсів, що були озвучені спікерами із різних сцен, піднімалися ще й додаткові важливі теми для кожного. Наприклад, психолог Оксана Макаренко розповіла про те, як не вигорати, працюючи в креативній індустрії. Спікерка порадила слухачам хоча б раз на місяць влаштовувати «день тиші» – не вбивати час за допомогою гаджетів, а слухати, що говорить внутрішній голос, ставити собі запитання «Нащо це мені?», «Що буде, якщо я зроблю цього?». Також психологиня порекомендувала переглянути свої контакти та визначити, наскільки вони якісні.

Серед інсайтів дня:  журналіст Павло Новіков пояснив, чому користувачі в соцмережах діляться «зрадою» в 5 разів частіше, ніж «перемогою».«Давайте уявимо плем’я, яке живе в печері. Один з його представників почне шукати їжу. Якщо він знайде полуницю, то розповість про це лише найближчим. Якщо ж натрапить на небезпеку, наприклад, на диких звірів, то попередить усіх», – зазначив спікер. Якщо якась інформація викликає сильні емоції, то Павло радить вмикати критичне мислення і запитувати себе «Кому це вигідно?». 

Ірина Кузнєцова, амбасадор Саnnes Lions в Україні у якості підсумку панельної дискусії «Український марком. Нова історія. Нові виклики» зазначила: «Креативна Україна повинна більш активно позиціонувати себе на міжнародних ринках. Адже вже сьогодні завдяки таким заходам, як Cannes Lions, звідки наші молоді Леви привезли три нагороди, про нас дізнаються і визнають. Саме тому представники креативних індустрій із різних країн світу бачать в нас потенціал, готові до співробітництва і щиро вірять в наш успіх. Не можна їх розчаровувати».

Для того, щоб почерпнути ще більше натхнення та креативних ідей, протягом трьох днів заходу відвідувачі мали можливість переглянути найяскравіші кейси міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions в категоріях: Innovation Lions, Creative Data Usage, Health Lions, Craft Track (Film, Film Craft), Entertainment Track, Digital Craft, Communication Track, Impact Track, Reach Track. 

Расскажите друзьям про новость