Сардельки перетворились у «м’ясні батарейки» в рекламі «Глобино»
21 Окт 2019, 13:04

Сардельки перетворились у «м’ясні батарейки» в рекламі «Глобино»

Компанія «Глобино» разом із рекламно-комунікаційним холдингом NOSTRA Communications Group (NCG) створили кампанію, у якій сардельки «Мортадельки» від Глобино стали «м’ясними батарейками», що допомагають побороти втому та всесильну прокрастинацію. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Працюючи над ідеєю, ми відштовхувалися від того, що в сьогоднішньому світі люди постійно поспішають і все частіше їдять на ходу. М'ясні сардельки – той елемент, який допомагає їм перебувати в активній фазі і є гарною альтернативою іншим стравам. Смачні й поживні сардельки заряджають нас силою даючи нам енергію, але «Мортадельки» – це не просто сардельки, це «м’ясні батарейки», що заряджають незвичайною силою – «М’ясилою!!». Так з'явилися «Сардельки Мортадельки» – м'ясні батарейки», — розповідає автор ідеї, креативний стратег NOSTRA Communications Group Андрій Чуйко.

«Сьогодні в категорії м'ясних продуктів існує дуже велика конкуренція, як на полицях, так і в думках споживачів. Тому, незважаючи на досить високий рівень обізнаності про компанію «Глобино», його потрібно підтримувати й нарощувати. Синергія ТВ та digital-активності найбільш ефективно виконує це завдання. Я хочу подякувати клієнту – він довів усім нам, що якісну креативну ідею, за розуміння та підтримки всіх учасників процесу, можна реалізувати швидко і якісно! Вдячний нашим партнерам Starlight Brand Content, які змогли зробити неможливе для того, щоб реалізувати активність! І всій нашій великій команді, холдингу NCG, команді NOSTRA media, нашим інтернет-профі з діджитал-агенції DIEVO, яка продовжує допомагати якісно реалізовувати стратегію інтернет-активації», — коментує директор рекламної агенції NOSTRA Media Дмитро Катрич. 

Расскажите друзьям про новость