Емоції з котлів: для мережі магазинів систем опалення Termo Union створили новий образ
28 Окт 2019, 08:33

Емоції з котлів: для мережі магазинів систем опалення Termo Union створили новий образ

Gram Branding перевернули уявлення людей про ремонт в рамках ребрендингу мережі магазинів системи опалення та водопостачання Termo Union.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Завдання:

«Основним запитом клієнта було відрізнятись на фоні своїх конкурентів, що відверто здалося нам не надто важким завданням, адже конкурентне середовище мережі — доволі однотипне. Кожен подібний магазин на ринку копіює стилістику німецьких компаній, вважаючи, що так виглядатиме надійно та викликатиме довіру клієнтів. В реальності, ніша нагадує базар, де кожен невдало намагається перекричати конкурента. Ми надихались естетикою вітчизняної „базарної“ комунікації, тож нашою ціллю було „кричати голосніше за всіх“».

Процес:

«Дослідивши аудиторію, ми побачили біль, який став поштовхом для розробки нової айдентики: якщо тобі потрібно в магазин системи опалення та водопостачання, скоріше за все твій ремонт якраз в розпалі. Кожна людина, яка переживала в своєму житті подібний досвід, погодиться, що справа ця не з приємних. Ремонт виснажує і тягне з тебе час, гроші та нерви. Проста істина: коли людина потрапляє в середовище магазинів систем опалення, то вже знаходиться в поганому настрої, а довкола їй пропонують „німецьку якість з українською душею“, „вигідні знижки тільки тут і сьогодні“.»

Рішення:

«Ми вирішили змінити уявлення аудиторії про ремонт і типовий магазин опалення та водопостачання, зробивши айдентику мережі сучасною та яскравою. Труби стали основою нового шрифтового логотипу компанії, а одним з елементів айдентики є зірочка, що комунікує і „термо“, і „юніон“.

Не секрет, що більша частина цільової аудиторії магазинів опалення — майстри, прораби та господарі — чоловіки. Тому Termo Union може дозволити собі бути дещо брутальним. Наш підхід: мінімум занудства, максимум емоцій. Адже чоловік, якому потрібно поставити новий котел, швидше помітить і довіриться Termo Union, що говорить до нього його мовою, вміє жартувати, виглядає як сучасна компанія, яка надає якісний сервіс. Якби TermoUnion був людиною, він би поклав руку на плече клієнта і промовив: „ремонт — то не так страшно, як тобі здається, мужик.“.» 

Расскажите друзьям про новость