АЛЛО стала першою українською компанією у TikTok
21 Ноя 2019, 07:17

АЛЛО стала першою українською компанією у TikTok

АЛЛО першими в Україні увірвалися в TikTok – нову соціальну мережу, що неймовірними темпами підкорює світ. 

Серед головних фішок TikTok: зручний інтерфейс, великий вибір музики та унікальний контент від користувачів. Офіційний канал АЛЛО складається з 15-секундних музикальних комедійних відео

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

TikTok АЛЛО зафоловили 6000 людей, які роблять з відео бренду дуети

 Артур Матковський, маркетинг-директор АЛЛО: «ТікТок – максимально трендова серед «янгерс» соцільна мережа, заснована на креативному відео-контенті. Футурологи їй пророкують велике майбутнє, а саме до нього ми й готуємо наших споживачів. Ми прагнемо бути першими там, де є наша аудиторія, спілкуючись зрозумілою для неї мовою».

На TikTok уже присутні багато міжнародних брендів, серед яких Pepsi, Sephora, Apple Music, Calvin Clein, Chipotle, NBA та багато інших. При цьому бренди роблять під TikTok свій формат креативу, який часто відрізняється від контенту бренду. 

Сезонність, що діє на ринку традиційної реклами так само впливає і на контент у TikTok. До сезону передноворічних знижок АЛЛО готує сюрприз для своєї аудиторії із залученням популярного лідеру думок. 

Расскажите друзьям про новость