Bolt совместно с Rockets. Growth R&D запустили новогоднюю кампанию «Водители Bolt — не олени». Кампания запущена в Украине и в странах Восточной Европы. Рекламна кампанія відштовхується від того, що прогрес не стоїть на місці. Коли стали з’являтися сервіси виклику автомобілів (ще до того, як Bolt прийшов на ринок України), платформам доводилося брати на роботу в якості водіїв майже всіх бажаючих. Зараз вимоги до водіїв і автомобілів є досить високими. Платформа Bolt з’явилася на українському ринку тоді, коли виник стійкий попит на комфортні поїздки, і повністю виправдала очікування клієнтів. Її поява ознаменувала нову еру в галузі транспортних перевезень. Можна сказати, що такий застарілий і незручний спосіб пересування як олені залишився в минулому, а наразі ― комфортабельні авто з люб’язними водіями за кермом!
Новое видео
07 Май 2024
06 Май 2024
- Apple отметил День «Звездных войн» роликом, в котором снялись 172 фаната саги
- В Instagram появились секретные сторис
- Украинский мобильный оператор передал привет из Украины на билборде в сердце Нью-Йорка
- Нью-йоркские художники объединили искусство и сельское хозяйство в кроссовках Nike
- Liquid Death поместил настоящий сахар в бутылки своих конкурентов
- Decathlon создал протезы из переработанных ПЭТ-бутылок для собак с инвалидностью
- Билли Джин Кинг рассказала о недостаточной представленности женщин в советах директоров в роликах e.l.f. Beauty