Кожному клієнту креативна агенція And Action подарувала хлопавку-нумератор, яку використовують режисери під час зйомок. Люди обожнюють її, бо вона асоціюється зі зйомками в цілому, а головне з агенцією. Клієнти часто присутні під час зйомок і беруть хлопавку вигукуючи: AND ACTION!
Ідею ускладнили діджитал рішенням. And Action зняла вітальне відео з елементами доповненої реальності, тому агенція розробила ще AR додаток. У відео креативники вмістили все — команду, новорічне вітання, ялинку і навіть кота. Кожен з команди відтворював певну ноту у вітальній мелодії. В результаті отримали дуже ненудне відео. На зйомку та монтаж якого витратили 2 дні. Розробку AR додатку ми віддали на аутсорс, на створення якого пішло три дні.
Приблизно 8 годин креативникам знадобилось на підписання хлопавок-нумераторів, а їх було трохи більше 70. And Action було дуже важливо вручати подарунки особисто клієнтам і бачити їх реакцію. Ще один день агенція присвятила тому, щоб розвести всі подарунки і створити настрій клієнтам та й собі також.
Результат
Вітання було віральним, тому що клієнти отримували вау ефект та емоції, якими миттєво хотіли поділитись у соц. мережах, як особистих так і корпоративних. В результаті більше сотні згадок у соц. мережах за 1 день.
Новорічне вітання клієнтам водночас стало crush тестом нової фішки з AR. В результаті Молокія та AVALON оцінили її і вже перед новим роком агенція мала 2 замовлення на нову послугу. AR додаток, який було створено для новорічного вітання, And Action використовували, як основу для подальшої співпраці з клієнтами і використовує досі.
«Ми не хотіли дарувати клієнтам щось тривіальне. Головне завдання яке ми собі поставили — це подарувати їм емоції. І нам було важливо щоб ці святкові емоції аcоціювались з брендом AND ACTION. В цілому, для реалізації такої новорічної авантюри вам знадобляться: 5 днів, 70+ хлопавок-нумераторів і одна надійна команда шалених однодумців», — прокоментували в агенціі.