Publicity Creating підвели підсумки роботи за півріччя
11 Сен 2008, 08:31
PR

Publicity Creating підвели підсумки роботи за півріччя

На засіданні Ради директорів Publicity Creating, що відбулося у серпні на о.Кріт, було підведено підсумки роботи компанії за 1 півріччя 2008 р

Publicity Creating підвели підсумки роботи за півріччя

На засіданні Ради директорів Publicity Creating, що відбулося у серпні на о.Кріт, було підведено підсумки роботи компанії за 1 півріччя 2008р.

 

Оборот компанії, у порівнянні із аналогічним періодом минулого року, збільшився у 2 рази, кількість співробітників зросла на 70%. Відзначено активізацію роботи із закордонними клієнтами та партнерами.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

Рада директорів прийняла рішення про пріоритетний розвиток таких напрямків як  business reputation PR (створення ділової репутації), стратегічні комунікації для компаній сектору В2В та   PR-аудит.

 

На засіданні також обговорювалось питання про придбання земельної ділянки у передмісті Києва з метою подальшого будівництва офісного приміщення, розрахованого на 100 чоловік.

 

Наступне засідання Ради директорів заплановано провести у першій половині 2009 р у Лондоні.  

 

Publicity Creating працює на українському ринку 10 років, спеціалізація компанії – стратегічні комунікації та PR. Серед клієнтів – великі українські виробники, представництва, спеціалізовані компанії із сектору В2В.

 

Серед А-брендів, що просувала компанія – іноземні:  3М, Лазолван, ORACLE, 1C:, Samsung, AMD, Toshiba, Skoda, Hansa, Geberit, ТехноНИКОЛЬ, Daikin, та вітчизняні: Мівіна, Монарх, Богдан, Roshen,  Енран  та інші.

 

Рада директорів Publicity Creating була створена на початку 2007 року, в неї увійшли  2  іноземних спеціаліста в галузі комунікацій та українські засновники Publicity Creating.

Расскажите друзьям про новость