Малий бізнес, великі амбіції
Головною метою рекламної кампанії є донесення до цільової аудиторії — власників малого та середнього бізнесу — інформації про можливість отримувати комплексний сервіс із управління поточним рахунком у Райффайзен Банку Аваль.
Креативна ідея полягає у перенесенні клієнта до відділення банку, де його обслуговують як у ресторані і пропонують широке меню послуг банківського сервісу.
Кампанія має активну медіапідтримку в Інтернеті, пресі та на радіо.
Зйомки для двох кампаній Райффайзен Банку Аваль — «Тарифні пакети» та «Іміджеві кампанії» — проводив південноафриканський рекламний фотограф Майкл Мейерсфельд, який у 2005 році отримав «Золотого лева» на міжнародному фестивалі «Канські леви» за свої рекламні фотографії.
З боку Райффайзен Банку Аваль проект реалізовувала Анастасія Остренська, маркетинг менеджер малого та середнього бізнесу.
Із боку рекламної агенції PROVID над проектом працювали:
креативний директор — Кирило Чічкан
арт-директор -— Сергій Нікітін
екаунт-директор — Дмитро Адабір
екаунт-менеджер — Дарія Зважій.