Телеканал «MTV Україна» збільшив свої тижневі рейтинги на 33%
19 Дек 2008, 11:44

Телеканал «MTV Україна» збільшив свої тижневі рейтинги на 33%

За даними компанії GFK Ukraine, яка проводить офіційне дослідження ТВ-аудиторії, популярність телеканалу «MTV Україна» рекордно зросла

Телеканал «MTV Україна» збільшив свої тижневі рейтинги на 33%

За даними компанії GFK Ukraine, яка проводить офіційне дослідження ТВ-аудиторії, популярність телеканалу «MTV Україна» рекордно зросла. У період 1-7 грудня для аудиторії 14-32 рр., що проживають у містах із населенням 50 тис.+, рейтинг складав 0,06%, а вже наступного тижня – 8-14 грудня, рейтинг був 0,08%, що на 33% більше. Окрім того, у вихідні 13-14 грудня рейтинг каналу склав 0,1%.

 

Генеральний директор телеканалу «MTV Україна» Костянтин Стрюков пояснює такий стрибок кількома складовими: «По-перше, з 29 листопада телеканал «MTV Україна» став доступний майже кожному киянину, адже підписано угоду із компанією «Воля» про входження до соціального пакету «Україна». По-друге, ми запустили широкомасштабну рекламну кампанію. І, по-третє, нам є чим здивувати та розважити глядачів, адже в ефірі «MTV Україна» лише найкращі шоу та ексклюзивні музичні кліпи, що вже здобули визнання у світі. Тож, українські глядачі із кожним днем усе більше у цьому переконуються на власні очі».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

 


– 50-й національний канал всесвітньої мережі MTV Networks, який було запущено за межами США. Розпочав мовлення 24 серпня 2007 р. Його передачі містять як міжнародні MTV-формати, дубльовані українською мовою, так і шоу власного виробництва.

 

MTV Networks належить медіа-корпорації Viacom. MTV Networks International володіє мультимедійними брендами MTV: Music Television, VH1, Nickelodeon, TMF (The Music Factory), VIVA, Flux, Paramount Comedy та Game One. Основний акціонер – інвестиційний фонд Horizon, який також володіє видавництвом "Ніш Медіа Груп Лтд" (випускає низку видань).

Расскажите друзьям про новость