«Український тиждень» змінює керівництво
Інформація кадрові перестановки з'явилась ще наприкінці минулого тижня. Офіційні пояснення керівництва проекту, — «вони не впорались із управлінням редакцією». Водночас, керівництво видання повідомляє, що зміни у кадровій політиці, які відбулись, не вплинуть на політику видання.
За словами Ганни Кашеїди, керівника відділу маркетингу журналу, «Український тиждень» продовжує виходити в плановому режимі. «Наше видання має великий потенціал і ми розраховуємо на суттєвий прогрес в розвитку протягом 2009 року».
Ганна Кашеїда також повідомила «МедіаБізнес», що у передноворічному номері під рекламу було задіяно 13,5 шпальти, а перший номер цього року вийшов із рекламой на 5 і 3/4 шпальти. «Рекламна складова напряму не пов'язана з кадровими змінами. Звичайно, ситуація, яка зараз є на рекламному ринку, впливає на надходження від реклами в журнал — ми відчуваємо це як і всі субєкти рекламно-комунікаційного ринку. Але наголошуємо на те, що проект є інвестиційним, відчуває себе стабільно та планово і поступово розвивається».
Вона також розказала, що роботу редакції зараз очолює шеф-редактор Юрій Макаров, а суттєвих кадрових змін або скорочення накладу чи періодичності на на найближчий час УТ не планує.
Перший номер УТ вийшов 2 листопада 2007 року. На сьогодні журнал розповсюдується по всій Україні, наклад — 30,7 тис. примірників. Сума інвестицій в проект не розголошується.
Нагадаємо, що в серпні минулого року Джед Санден закрив україномовний проект KP-Media, «Новинар». Тоді ж повідомлялось, що аудиторія «Новинаря» може перейти до УТ.
Україномовний суспільно-політичний журнал «Український ТИЖДЕНЬ» — це спільний проект австрійської компанії ECEM Media GmbH та відомого журналіста й телеведучого Юрія Макарова. Перший номер вийшов 2 листопада 2007 року.