Nestlé розпочинає соціальну програму
27 Апр 2009, 14:31

Nestlé розпочинає соціальну програму

Nestlé розпочинає реалізацію програми, спрямованої на створення нових партнерських відносин з урядами, неурядовими організаціями та малими підприємствами

Nestlé розпочинає соціальну програму

Nestlé розпочинає реалізацію програми, спрямованої на створення нових партнерських відносин з урядами, неурядовими організаціями та малими підприємствами. Презентація цієї програми проходить на дводенному форумі у Нью-Йорку, що проводиться спільно з Управлінням з партнерства ООН та Представництвом Швейцарії при ООН.
Програма включає реалізацію широкої освітньої програми, спрямованої на популяризацію принципів раціонального харчування та здорового способу життя серед дітей шкільного віку у різних країнах світу, відкриття науково-дослідного центру в Африці та започаткування спеціальної премії Nestlé, що буде вручатися кожні два роки за інноваційний підхід у вирішенні проблем у сфері раціонального харчування, водозбереження та розвитку сільського господарства.

Цю нову програму у сфері раціонального харчування, збереження водних ресурсів та розвитку сільського господарства було створено з метою вирішення проблем, які постали на тлі глибокого економічного спаду, що супроводжується руйнуванням цінностей як для акціонерів компанії, так і для суспільства загалом.

За словами Голови правління Nestlé Пітера Брабека-Летмата, «фінансова криза, що спровокувала теперішній глибокий економічний спад, ще раз підтвердила одну важливу бізнес-аксіому: якщо ви не можете працювати в інтересах суспільства та обираєте легкі шляхи розвитку, що ставлять під загрозу інтереси суспільства, ви також не справджуєте сподівання акціонерів. Ми переконані, що довготривалого успіху бізнесу можна досягти лише завдяки одночасному створенню цінностей для акціонерів і суспільства в цілому. В Nestlé це переконання знайшло відображення в ініціативі «Створення загальних цінностей», що відповідає стратегії ведення нашого бізнесу».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость