Vodafone запустил глобальную рекламную кампанию
08 Апр 2013, 13:46

Vodafone запустил глобальную рекламную кампанию

Vodafone запустил глобальную эмоциональную кампанию для продвижения безлимитного тарифного плана, Red.

90-секундный ролик, созданный Grey London, показывает целующуюся пару на протяжении их жизни. Слоган: «Хорошее не должно заканчиваться».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость