Анімаційний фільм говорить про шкоду вологих серветок
23 Фев 2022, 17:46

Анімаційний фільм говорить про шкоду вологих серветок

У Великій Британії щодня змивають 7,5 млн вологих серветок. Так розповідається у кампанії, що запущена в Шотландії та спрямована на введення заборони на серветки з вмістом пластику, у спробі захистити довкілля країни.

Державна корпорація, яка надає послуги водопостачання та каналізації по всій Шотландії Scottish Water під назвою Nature Calls стверджує, що в країні щороку відбувається 36 тисяч засмічень каналізації і закликає людей викидати серветки у відро для сміття, а не змивати їх в унітаз.

Провідним останнім елементом кампанії є анімаційний фільм «Always Be Content», який закликає уряд Великобританії працювати разом над вирішенням проблеми відходів. Його підтримав ряд інших організацій, у тому числі Товариство охорони морського середовища, Keep Scotland Beautiful та Zero Waste Scotland.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Актори Енді Ротні та Іві Адамс розповідають про вплив пластикових серветок на довкілля, розкладання яких може зайняти до 500 років. Анімацію створила Кеті Уілкінсон.

«Серветки — це зручний предмет, але багато з них містять в складі пластик. Це викликає серйозні проблеми при неправильній утилізації шляхом змиву в унітаз: засмічення каналізації, затоплення будинків стічними водами та забруднення наших пляжів і річок», — пояснив Дуглас Міллікан, виконавчий директор Scottish Water.

«Nature Calls – це наступний етап нашої роботи над стратегією сталого розвитку Scottish Water. Екстремальні погодні умови дуже впливають на довкілля, але поведінка людини, наприклад, використання серветок у туалеті, робить ситуацію ще гіршою», — сказав Піт Мартін, засновник і директор Always Be Content.

«Це незручна тема, тому креативнику доводиться багато працювати, щоб зробити її такою, щоб про неї всім було зручно говорити. Використання анімації дозволяє нам додати в кампанію емоційний та оповідний тон. Це допомагає людям прийняти ідею і змінити свою поведінку».

Расскажите друзьям про новость