YouTube запустив до Дня святого Валентина свій варіант Shorts, схожих на TikTok, які спонукають креаторів висловлювати свою любов до аудиторії за допомогою коротких кліпів.
YouTube закликає креаторів поділитися любов’ю на День святого Валентина за допомогою спеціального фону Shorts.
Потім можна поділитися своїм повідомленням, використовуючи хештег #LoveNotes.
Короткі кліпи стали ключовим напрямком для YouTube, оскільки він працює над тим, щоб зберегти свої позиції лідера онлайн-відео, а TikTok продовжує набирати обертів та збільшувати частку своєї аудиторії.
Минулого місяця YouTube повідомив, що кількість переглядів Shorts перевищила 5 трильйонів за весь час. Це підкреслює зростання інтересу до короткометражного контенту, на який YouTube прагне спиратися, намагаючись утримати свою популярність.
Але в чому YouTube безпосередньо прагне перевершити TikTok, так це в тому, що він прагне використовувати Shorts як додатковий канал для заробітку креаторів. А оскільки креатори можуть заробляти набагато більше грошей на кліпах YouTube, ніж зараз на TikTok, цей крок, поряд з порівнянною кількістю переглядів, може згодом стати великим плюсом, натомість залучаючи більше авторів на YouTube.