Департамент культури КМДА презентував оновлену айдентику від Projector
07 Фев 2022, 14:00

Департамент культури КМДА презентував оновлену айдентику від Projector

Департамент культури КМДА та creative&tech інституту Projector презентували оновлену айдентику – повідомили у Департаменті культури КМДА.

Нова айдентика – це формування нового сприйняття муніципальної культури. Вона недооцінена, недостатньо популярна серед містян. І причина не в якості культурного продукту. Він у нас на дуже високому рівні. А от комунікація, промоція – має бути агресивнішою, цікавішою, креативнішою. Саме тому ми звернулись за новим візуальним рішенням до молодих дизайнерів, які є носіями сучасного світосприйняття та актуальних трендів. І результат повністю виправдав наші очікування: київська культура отримала гідне графічне та символічне втілення
Яна Барінова
директорка Департаменту культури КМДА

Головним завданням нової айдентики Департаменту культури було розробити повноцінну дизайн систему. Крім того, вона мала бути інтуїтивною та впізнаваною і легко адаптуватися під всі проєкти Департаменту культури. Для реалізації обрали проєкт студентки Анастасії Свереняк під кураторством дизайнера Олександра Гусакова, розроблений на курсі Identity.

«Одна з задач Проджектора як інституції — позитивно впливати на культуру і креативну економіку Києва. Тому в межах програми інтелектуального волонтерства, ми вже багато років допомагаємо музеям, театрам, фестивалям краще виглядати та будувати сучасні комунікації», – розповів співзасновник та CEO Projector, Олександр Трегуб.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В основі нової айдентики лежить концепція сонячної системи. У центрі перетину двох осей знаходиться зірка, що є основою логотипу. Зірка — це основа, навколо якої все обертається та функціонує, крім цього, дві осі — це також метафора перетину двох світів: офіційного та креативного, на межі яких і знаходиться Департамент культури.

Основні знаки для всіх напрямів Департаменту є абстрактними, з відсилкою до небесних тіл та явищ, однак кожен із них має своє значення: кіно — про зірок, події, екшн; музеї — про перетин минулого та сучасного; концерти — про динаміку музики тощо..

Кожен із цих супутників може цілком самостійно функціонувати окремо, однак зібрані докупи і маючи єдиний «мозковий центр», вони утворюють світ, що має необмежені можливості. У цьому світі Департамент культури виконує функції управління та забезпечує супутники навколо себе всім необхідним для безперебійного функціонування, а також створює умови для їх існування загалом. По факту, культура — це і так цілий всесвіт, а наш основний центр робить все, щоб кожен міг у нього поринати.

«Ідея зоряної системи дуже влучно описує стан речей і суть діяльності департаменту. Він керує десятками культурних інституцій та заходів в Києві. При цьому, різні напрямки отримали власні символічні значення, які абстрактно описують їх діяльність та особливості. Таким чином, ідентичність — це не просто зовнішня картинка для привернення уваги, а метафорична репрезентація київського культурного середовища», — поділився один з кураторів курсу та дизайн-директор Projector, Гліб Капоріков.

«Культура — це надто широке явище, що має багато складових та напрямів. Вона постійно розширюється, змінюється, приймає купу різних сенсів водночас та не стоїть на місці, а отже й айдентика для такого широкого спектра також повинна бути відповідною», — зазначила авторка айдентики, Анастасія Свереняк.

Расскажите друзьям про новость