Департамент культури КМДА та creative&tech інституту Projector презентували оновлену айдентику – повідомили у Департаменті культури КМДА.
Головним завданням нової айдентики Департаменту культури було розробити повноцінну дизайн систему. Крім того, вона мала бути інтуїтивною та впізнаваною і легко адаптуватися під всі проєкти Департаменту культури. Для реалізації обрали проєкт студентки Анастасії Свереняк під кураторством дизайнера Олександра Гусакова, розроблений на курсі Identity.
«Одна з задач Проджектора як інституції — позитивно впливати на культуру і креативну економіку Києва. Тому в межах програми інтелектуального волонтерства, ми вже багато років допомагаємо музеям, театрам, фестивалям краще виглядати та будувати сучасні комунікації», – розповів співзасновник та CEO Projector, Олександр Трегуб.
В основі нової айдентики лежить концепція сонячної системи. У центрі перетину двох осей знаходиться зірка, що є основою логотипу. Зірка — це основа, навколо якої все обертається та функціонує, крім цього, дві осі — це також метафора перетину двох світів: офіційного та креативного, на межі яких і знаходиться Департамент культури.
Основні знаки для всіх напрямів Департаменту є абстрактними, з відсилкою до небесних тіл та явищ, однак кожен із них має своє значення: кіно — про зірок, події, екшн; музеї — про перетин минулого та сучасного; концерти — про динаміку музики тощо..
Кожен із цих супутників може цілком самостійно функціонувати окремо, однак зібрані докупи і маючи єдиний «мозковий центр», вони утворюють світ, що має необмежені можливості. У цьому світі Департамент культури виконує функції управління та забезпечує супутники навколо себе всім необхідним для безперебійного функціонування, а також створює умови для їх існування загалом. По факту, культура — це і так цілий всесвіт, а наш основний центр робить все, щоб кожен міг у нього поринати.
«Ідея зоряної системи дуже влучно описує стан речей і суть діяльності департаменту. Він керує десятками культурних інституцій та заходів в Києві. При цьому, різні напрямки отримали власні символічні значення, які абстрактно описують їх діяльність та особливості. Таким чином, ідентичність — це не просто зовнішня картинка для привернення уваги, а метафорична репрезентація київського культурного середовища», — поділився один з кураторів курсу та дизайн-директор Projector, Гліб Капоріков.
«Культура — це надто широке явище, що має багато складових та напрямів. Вона постійно розширюється, змінюється, приймає купу різних сенсів водночас та не стоїть на місці, а отже й айдентика для такого широкого спектра також повинна бути відповідною», — зазначила авторка айдентики, Анастасія Свереняк.