Агентство Burda Media Influencer спільно з медіа агенством Initiative та українським виданням Marie Claire реалізували спецпроєкт з американським брендом косметичних засобів для догляду за волоссям TRESemmé, який є офіційним партнером New York Fashion Week протягом багатьох років.
Ідея
Кожна жінка повинна виглядати і відчувати себе розкішно, ніби вона щойно вийшла з салону. При цьому стильна зачіска не обов’язково потребує багато зусиль та часу – в цьому впевнені творці TRESemmé.
Редакції Marie Claire сподобалась ідея продемонструвати читачкам, що можна легко повторити зачіски з подіуму від стилістів TRESemmé. Для цього залучила блогерів, які перетворились на стилістів, і показали, як допомогою засобів бренду повторити стильні луки з Нью-Йоркських показів в домашніх умовах.
Реалізація
На сайті marieclaire.ua розгорнуто спецпроєкт, де наведено покрокові інструкції, розроблені стилістами TRESemmé, для створення чотирьох трендових зачісок із показу New York Fashion Week.
Це – високий хвіст з показу дизайнера LaQuan Smith, бейбі-косички від стилістки-перукарки Оділь Жільбер, грайливі зачіски із прикрасами для волосся від Alice&Olive, а також гладко укладене волосся у стилі італійських красунь, ніби вони щойно вийшли з моря.
До участі в проєкті залучено вісім українських блогерок. Різних за стилем, аудиторією, контентом. Кожна з них мала обрати одну зачіску з New York Fashion Week і потім продемонструвати у соцмережах процес її створення за допомогою засобів TRESemmé.
Так, наприклад, блогеркам Крістіні Горбатюк, Марті Франков, Олені Степко до вподоби ідея з високим хвостом. Аби створити трендову варіацію зачіски, їм знадобилось чотири засоби бренду. Зокрема, мус-пінка для укладки волосся та надання об’єму TRESemme Beauty-full volume, крем-праймер для розгладження волосся, TRESemme Keratin 7 Day Smooth Heat Activa, лак для укладки волосся TRESemme Екстрасильна фіксація та спрей для захисту і розгладження волосся TRESemme Heat protect spray.
Ба більше, Олена Степко додала своє ноу-хау – волосся у хвості не випрямлене, а хвилясте, що особливо сподобалось її підписникам.
Дві інші блогерки – Ганна Антоненко та Майя Розумова – обрали грайливі зачіски, створені за допомогою шпильок, аксесуарів. Естетика 2000-х повертається, тому в наступному сезоні варто згадати про яскраві шпильки для волосся та «клік-клак».
Тим часом блогерка Таня Савінська відтворила зачіску на італійський манер. Зробити її видалося легко і зручно – стала в нагоді мус-пінка, спрей для розгладження волосся та лак від TRESemmé.
«Тільки подивіться, як це круто виглядає», – написала блогерка в Інстаграм.
Результат
Колаборація Burda Media Influencer, Marie Claire і TRESemmé з метою просування через актуальний і корисний для аудиторії контент виявилася успішною.
Сумарно проєкт охопив понад 1 млн 200 тис унікальних користувачів. У тому числі на сторінках блогерів в Інстаграм – понад 530 тис. Кількість переглядів перевищила прогноз на 50%, аудиторія активно реагувала на блогерські пости.
«Для нас важливо не тільки просувати цінності та формати, які відповідають високим стандартам бренду Marie Claire, але й давати прикладну, корисну інформацію для наших читачок. Бачимо по реакції у соціальних мережах, участі аудиторії, що вона цінує наші зусилля», – зазначила Катерина Лагутіна, керівниця бренду Marie Claire в Україні.
Проєкт тривав один місяць, жовтень 2021.