Зачіска з подіуму: style-кейс TRESemmé від Burda Media Influencer
27 Янв 2022, 13:59

Зачіска з подіуму: style-кейс TRESemmé від Burda Media Influencer

Агентство Burda Media Influencer спільно з медіа агенством Initiative та українським виданням Marie Claire реалізували спецпроєкт з американським брендом косметичних засобів для догляду за волоссям TRESemmé, який є офіційним партнером New York Fashion Week протягом багатьох років. 

Ідея 

Кожна жінка повинна виглядати і відчувати себе розкішно, ніби вона щойно вийшла з салону. При цьому стильна зачіска не обов’язково потребує багато зусиль та часу – в цьому впевнені творці TRESemmé. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Редакції Marie Claire сподобалась ідея продемонструвати читачкам, що можна легко повторити зачіски з подіуму від стилістів TRESemmé. Для цього залучила блогерів, які перетворились на стилістів, і показали, як допомогою засобів бренду повторити стильні луки з Нью-Йоркських показів в домашніх умовах.

Реалізація

На сайті marieclaire.ua розгорнуто спецпроєкт, де наведено покрокові інструкції, розроблені стилістами TRESemmé, для створення чотирьох трендових зачісок із показу New York Fashion Week.

Це – високий хвіст з показу дизайнера LaQuan Smith, бейбі-косички від стилістки-перукарки Оділь Жільбер, грайливі зачіски із прикрасами для волосся від Alice&Olive, а також гладко укладене волосся у стилі італійських красунь, ніби вони щойно вийшли з моря.

До участі в проєкті залучено вісім українських блогерок. Різних за стилем, аудиторією, контентом. Кожна з них мала обрати одну зачіску з New York Fashion Week і потім продемонструвати у соцмережах процес її створення за допомогою засобів TRESemmé.

Так, наприклад, блогеркам Крістіні Горбатюк, Марті Франков, Олені Степко до вподоби ідея з високим хвостом. Аби створити трендову варіацію зачіски, їм знадобилось чотири засоби бренду. Зокрема, мус-пінка для укладки волосся та надання об’єму TRESemme Beauty-full volume, крем-праймер для розгладження волосся, TRESemme Keratin 7 Day Smooth Heat Activa, лак для укладки волосся TRESemme Екстрасильна фіксація та спрей для захисту і розгладження волосся TRESemme Heat protect spray. 

Ба більше, Олена Степко додала своє ноу-хау – волосся у хвості не випрямлене, а хвилясте, що особливо сподобалось її підписникам.

Дві інші блогерки  – Ганна Антоненко та Майя Розумова – обрали грайливі зачіски, створені за допомогою шпильок, аксесуарів. Естетика 2000-х повертається, тому в наступному сезоні варто згадати про яскраві шпильки для волосся та «клік-клак».

Тим часом блогерка Таня Савінська відтворила зачіску на італійський манер. Зробити її видалося легко і зручно – стала в нагоді мус-пінка, спрей для розгладження волосся та лак від TRESemmé.  

«Тільки подивіться, як це круто виглядає», – написала блогерка в Інстаграм.

Результат 

Колаборація Burda Media Influencer, Marie Claire і TRESemmé з метою просування через актуальний і корисний для аудиторії контент виявилася успішною.

Сумарно проєкт охопив понад 1 млн 200 тис унікальних користувачів. У тому числі на сторінках блогерів в Інстаграм – понад 530 тис. Кількість переглядів перевищила прогноз на 50%, аудиторія активно реагувала на блогерські пости. 

«Для нас важливо не тільки просувати цінності та формати, які відповідають високим стандартам бренду Marie Claire, але й давати прикладну, корисну інформацію для наших читачок. Бачимо по реакції у соціальних мережах, участі аудиторії, що вона цінує наші зусилля», – зазначила Катерина Лагутіна, керівниця бренду Marie Claire в Україні.

Проєкт тривав один місяць, жовтень 2021.

Расскажите друзьям про новость