Напередодні новорічної ночі пропонуємо читачам MMR додати трошки магії, переглянувши ролики та обравши, який персонаж їм більше до вподоби — Санта під прикриттям від Novus або фея-чародійка з кампанії АТБ.
Мережа NOVUS разом із креативною агенцією Lions у складі омніканальної маркетингової групи Twiga Ukraine розробила новорічне промо, доставивши гостя з Лапландії прямісінько до українського супермаркету.
Напередодні зимових свят мережа АТБ пропонує покрутити колесо фортуни на сайті та виграти подарунок під ялинку. Над проєктом працювали три агенції у складі Twiga Ukraine. Команда Twiga`Go стала лідером з розробки та реалізації промо. Агенція Lions працювала над концепцією кампанії, а креативне відеоагентство Lovivideo очолило виробництво рекламного відео.
Пропонуємо переглянути ролики та визначити, який персонаж більше пасує новорічному промо. Голосуємо у формі нижче.