NEBO ideas agency та Happy Paw запропонували українцям додати пухнастих друзів до списку тих, кому хочеться купити святковий подарунок.
Майже чверть населення вірить у предмети, які приносять удачу: чотирилиста конюшина, бузок з конкретною кількістю пелюсток, підкова, дводоларова купюра. Саме останній елемент агенція використала в новій комунікації для Happy Paw, адже котики й песики в притулках теж покладаються на удачу. Ця банкнота не користувалася попитом в американців, тому вийшла з ужитку. Згодом знайти 2 долари стало настільки складно, що їх наділили здібністю притягувати удачу. Тепер власники такої купюри тримають її в гаманці й не бажають розлучатися.
В холодну пору року підопічні благодійної організації ще більше потребують фінансової підтримки, тому агенція “NEBO” запустила коловорот удачі. У нових постерах креативники закликали людей жертвувати “щасливі” дводоларові купюри задля удачі тварин, а, як відомо, якщо ділитися хорошим, то притягнеш його до себе ще більше.
NEBO та Happy Paw розіслали постери партнерам благодійної організації: закладам харчування, шоурумам та зоомагазинам, які завжди з теплом підтримують будь-яку ініціативу на користь тварин. Окрім плакатів, партнери планують розмістити у себе й спеціальні бокси для збору коштів.
Добру ініціативу збирається підтримати й Фоксі –– символ бренду “Фокстрот”. Мережа однією з перших оцінила ініціативу агентства та благодійної організації. Окрім постерів, які невдовзі можна буде зустріти в магазинах “Фокстрот”, бренд вирішив запустити розіграш, щоб стимулювати більше людей задонатити пухнастим із притулків.