На Effie Awards Ukraine 2021 вручили пусті фізичні кейси
16 Дек 2021, 17:04

На Effie Awards Ukraine 2021 вручили пусті фізичні кейси

15-го грудня 2021 року відбулась церемонія нагород Effie Awards Ukraine. На заході перед аудиторією нарешті відкрилася завіса таємничого кейсу від Adsapience.

Організатори до самого вручення тримали у таємниці подробиці «Кейсу майбутнього» і у день події вразили глядачів. Ніхто не очікував, що замість кейсу у значенні готового маркетинг-рішення, команда агенції підготує фізичні кейси, ще й пусті.

Як порожні кейси можуть допомогти врятувати планету від екологічної катастрофи – питання з зірочкою. А чому їх шість, стало відомо під час церемонії. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Історія створення екоініціативи бере початок з 2019 року, коли на Effie з’явився новий блок нагород у категоріях Positive Change. Втім, еко-кейси кількісно поступаються комерційним, а кліматична катастрофа стає все більш реальною. 

Тому команда Adsapience вирішила креативно заохотити компанії проявити активність і допомогти планеті. Хто, як не вони, мають сили змінити світ з їх широкою аудиторією споживачів та рекламними ресурсами для поширення своєї екоідеї? 

Команда ініціаторів «Кейсу майбутнього» з агенції Adsapience заявила, що кейси мають місію активувати бренди до позитивних змін і закликати споживачів до екологічно свідомого вибору. Для досягнення своєї цілі агентство звернулося до організаторів Effie Awards Ukraine та заручилося підтримкою Всеукраїнської рекламної коаліції. Суть шести кейсів полягає у тому, щоб заповнити порожнечу всередині них і до 2023 року показати результат, який буде гідний нагороди у категорії Positive Change – Environmental. 

Перед врученням Наталія Боярчук, членкиня Наглядової Ради ВРК зі сталого розвитку та ініціаторка проєкту «День Землі Україна», влучно підмітила: «Екологічність – наш новий чорний. Сталий кейс може стати магнітом для притягнення споживачів, інвесторів, талановитих співробітників.  Він може покласти початок вибудовування нової сталої конкурентної переваги. Adsapience, як агенція, що є лідером з активацій, запрошує найефективніші команди підхопити виклик позитивних змін та створити свої видатні кейси Environmental Positive Change разом. В цьому кейсі ваша майбутня нагорода за хоробрість, справжність та професійність».

Для екочеленджу було обрано п’ять кращих маркетингових команд та найефективнішого рекламодавця, яким і вручили кейси з пропозицією підтримати ініціативу. До виклику приєдналися українські команди PepsiCo, L’Oréal, Сільпо, Про-Фарма МакДональдз та ПУМБ. 

Часу виділено багато, але, для контролю ситуації, директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник прийде до них з ревізією через рік та проведе інтерв’ю, щоб дізнатися як йдуть справи, які рішення було розглянуто та з якими проблемами вже стикнулися команди. 

Расскажите друзьям про новость