15-го грудня 2021 року відбулась церемонія нагород Effie Awards Ukraine. На заході перед аудиторією нарешті відкрилася завіса таємничого кейсу від Adsapience.
Організатори до самого вручення тримали у таємниці подробиці «Кейсу майбутнього» і у день події вразили глядачів. Ніхто не очікував, що замість кейсу у значенні готового маркетинг-рішення, команда агенції підготує фізичні кейси, ще й пусті.
Як порожні кейси можуть допомогти врятувати планету від екологічної катастрофи – питання з зірочкою. А чому їх шість, стало відомо під час церемонії.
Історія створення екоініціативи бере початок з 2019 року, коли на Effie з’явився новий блок нагород у категоріях Positive Change. Втім, еко-кейси кількісно поступаються комерційним, а кліматична катастрофа стає все більш реальною.
Тому команда Adsapience вирішила креативно заохотити компанії проявити активність і допомогти планеті. Хто, як не вони, мають сили змінити світ з їх широкою аудиторією споживачів та рекламними ресурсами для поширення своєї екоідеї?
Команда ініціаторів «Кейсу майбутнього» з агенції Adsapience заявила, що кейси мають місію активувати бренди до позитивних змін і закликати споживачів до екологічно свідомого вибору. Для досягнення своєї цілі агентство звернулося до організаторів Effie Awards Ukraine та заручилося підтримкою Всеукраїнської рекламної коаліції. Суть шести кейсів полягає у тому, щоб заповнити порожнечу всередині них і до 2023 року показати результат, який буде гідний нагороди у категорії Positive Change – Environmental.
Перед врученням Наталія Боярчук, членкиня Наглядової Ради ВРК зі сталого розвитку та ініціаторка проєкту «День Землі Україна», влучно підмітила: «Екологічність – наш новий чорний. Сталий кейс може стати магнітом для притягнення споживачів, інвесторів, талановитих співробітників. Він може покласти початок вибудовування нової сталої конкурентної переваги. Adsapience, як агенція, що є лідером з активацій, запрошує найефективніші команди підхопити виклик позитивних змін та створити свої видатні кейси Environmental Positive Change разом. В цьому кейсі ваша майбутня нагорода за хоробрість, справжність та професійність».
Для екочеленджу було обрано п’ять кращих маркетингових команд та найефективнішого рекламодавця, яким і вручили кейси з пропозицією підтримати ініціативу. До виклику приєдналися українські команди PepsiCo, L’Oréal, Сільпо, Про-Фарма МакДональдз та ПУМБ.
Часу виділено багато, але, для контролю ситуації, директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник прийде до них з ревізією через рік та проведе інтерв’ю, щоб дізнатися як йдуть справи, які рішення було розглянуто та з якими проблемами вже стикнулися команди.