Cannes Corporate Media & TV Awards: як фільм про українську боксерку отримав срібло на фестивалі
16 Дек 2021, 15:08

Cannes Corporate Media & TV Awards: як фільм про українську боксерку отримав срібло на фестивалі

Надія Сторчева, Communications Ferrexpo, розповідає про знімальний процес документального фільму про титуловану українську боксерку Ганну Охоту, який отримав срібло на Cannes Corporate Media & TV Awards — фестивалі, де демонструються фільми, створені для державних інституцій, міжнародних корпорацій та видатних соціальних проєктів.

Про зйомки фільму

Зйомки будь-якого документального фільму розпочинаються з вивчення головних героїв та їхньої історії. Після пропозиції компанії Ferrexpo зняти відео про титуловану боксерку режисер Максим Чужа насамперед поїхав у Горішні Плавні познайомитися з Ганною Охотою та почути її розповідь. «У школі боксу від Ганни та її тренера за чашкою чаю я почув неймовірну історію, яку нестерпно захотілося розповісти людям. Уявіть: дівчинка з маленького міста стає віце-чемпіонкою світу? Так, треба знімати», — згадує Максим.

В якості референсів були використані як кращі відео, зняті для Nike та Reebok, так і класичні кадри з «Рокі».

Після вивчення всіх локацій для тренувань у школі боксу й навколо був розроблений скелет знімального плану. За допомогою Ганни та Олександра Середницького, її тренера, швидко з’явилися всі кандидати на масовку, спаринги та інтерв’ю. В якості референсів були використані як кращі відео, зняті для Nike та Reebok, так і класичні кадри з «Рокі». За задумом режисера відео повинно розповідати чесну історію Ганни, надихати та мотивувати молодь до занять спортом.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Далі справа була за вибором команди професіоналів — окремої уваги заслуговує робота головного оператора фільму Вадима Смарченко, який створив схему освітлення та атмосферу на знімальному майданчику в школі боксу, що спрацювала на 100%.

До знімального дня, який згідно плану був розписаний від 8 ранку до 18 вечора, була готова маленька знімальна група з чотирьох чоловік. Для непрофесійних акторів стало відкриттям, що вдалий дубль практично неможливо зняти з першого разу, але завдяки щирій зацікавленості в досягненні результату всі учасники відпрацювали до кінця.

«Чи було легко? Погода в день зйомок була доволі холодна, близько 3 градусів. Я очікувала попрацювати на камеру декілька годин, але процес тривав шість годин під час зйомки тренувань й декілька годин під час запису інтерв’ю. Було нелегко, але цікаво», — згадує Ганна. «Коли ми подивилися готовий фільм, зрозуміли, що наша праця була варта результату. Перший відгук був від моєї мами: “Доню, це справді класне відео”. Дуже приємно було чути схвальні відгуки від партнерок зі збірної України з боксу. Але для мене найголовніше відчуття, що молодь, яка подивиться відео, буде мати додаткову мотивацію приєднатися до занять спортом», — додала Ганна.

На етапі постпродакшн відео було використано ідею паралельного монтажу з двома лініями часу та дії.

На етапі постпродакшн відео було використано ідею паралельного монтажу з двома лініями часу та дії, які рухалися назустріч одна одній. Після роботи колориста Валентина Вернігора було сформовано гамму з сіро-зелених та коричневих кольорів, а оригінальний саундтрек Валерія Матвєєва додав фінальних штрихів роботі. 

Чому Cannes Corporate Media & TV Awards?

На виході ми отримали роботу, яка з одного боку розповідала чемпіонську історію з незвичного для широкої аудиторії світу жіночого боксу, а з іншого — історію про підтримку видатної спортсменки компанією-спонсором Ferrexpo. Cannes Corporate Media & TV Awards, безумовно, є одним із найкращих майданчиків для показу такого фільму. Цей фестиваль в Каннах став одним з найпопулярніших у світі корпоративного кіно, де беруть участь понад 900 фільмів з 47 країн світу в рік, а серед журі — володарі Оскара та Еммі.

Фестиваль має онлайн-подачу, в рамках якої ми заповнили спеціальну форму, розповіли синопсис відео, його цільову аудиторію та мету, завантажили відео та супутні матеріали.

Ми вірили в успіх завдяки вимогливому підходу до роботи. Ми вивчали фільми переможців минулих років у кожній категорії. Серед них — роботи неймовірно високої якості на кожному етапі виробництва, зокрема історії з величезними бюджетами. У той же час розуміли, що наш фільм має високі шанси на перемогу, бо ми всією командою та партнерами ретельно готувалися, вивчали локації, вкладали дійсно цікаву життєву історію в продуманий сценарій та знімальний план, використали динамічний монтаж, оригінальний саунд та колір. Зрозуміло, що витончена героїня та її бойове мистецтво підвищували зацікавленість глядача.  

Після підведення підсумків фестивалю ми отримали повідомлення, що наш фільм став одним із переможців. Лише вп’яте за 12 років було відзначено фільм з України, і це стало значущою нагородою для всіх, хто працював на фільмом.

Українці знайомі з найкращими боксерами країни — братами Кличко, Олександром Усіком, Василем Ломаченко, але недостатньо знають про представниць жіночого боксу, які також є світовими зірками. Я хочу змінити це.
Максим Чужа
режисер

Расскажите друзьям про новость