Український омніканальний ритейл техніки та електроніки запустив першу різдвяну кампанію після оновлення бренд-платформи. Eldorado представив кампанію «Нехай мрії здійснюються, а все інше – справа техніки». Святковий ролик бренду в цьому році присвячений справжній магії людяності й надії.
Eldorado у новій комунікації, розробленій разом з креативною агенцією IAMIDEA, допомагає здійснити бажання того, хто вже, мабуть, і не вірить у новорічну магію.
«Одним із головних трендів новорічних роликів останніх років стало людське спілкування, сім’я, друзі. Чим людяніша новорічна кампанія – тим популярнішою зараз вона може стати. Ми послідовно вибудовуємо та комунікуємо наше нове позиціонування – домашнього постачальника техніки та турботливого бренду заради сімей, тому для нас у різдвяній компанії сімейні традиції були в пріоритеті. Ми, в Eldorado, окрім іншого хотіли своєю кампанією нагадати, що люди старшого віку теж чекають дива на свята та дуже часто залишаються поза увагою, хоча для них це також особливо чуйний час.» — прокоментувала Оксана Кулікова.
“Цією історією ми хотіли нагадати про давню істину — дарувати набагато приємніше, ніж отримувати. Бо щедрість та жага авантюризму — це те, що створює новорічну магію у реальному житті. Прототипом історії стала реальна ситуація, коли під час ремонту під підлогою знайшли стару новорічну листівку, залишена кимось, хто жив у квартирі до нас. Вона була настільки старою, що мимоволі намагаєшся уявити, яка історія за нею стоїть. І ми уявили” — Валерія Гаврилюк, копірайтерка IAMIDEA.
Оксана Кулікова, директорка з маркетингу та реклами Eldorado відмітила: «Нашою святковою кампанією ми хотіли нагади: найважливіші речі у Новий рік — це не речі насправді. Це миті, люди, стосунки. Це гірлянда, яку рятуєш від котика. Повний холодильник, який не можна чіпати бо це на Новий рік. Це широкі усмішки рідних, які знайшли подарунок під ялинкою….і багато чого ще. Тож Eldorado бажає, щоб у Новий рік здійснювалися мрії, а все інше — справа техніки».