Мілла Йовович стала обличчям нової кампанії Johnnie Walker
24 Ноя 2021, 13:36

Мілла Йовович стала обличчям нової кампанії Johnnie Walker

Акторка та супермодель знялася у рекламі алкогольного бренду. У цій кампанії Мілла Йовович прагне надихнути людей «Продовжувати ходити», спілкуватися з впевненістю та поширювати позитив і сміливість, про що говорить її вигляд та настрій у ролику.

Реклама створена за допомогою діджитал агентства Dept. Кампанія заохочує глядачів своїм основним девізом: «Менше говоріть, продовжуйте ходити», що відображає орієнтоване на дію мислення бренду та прогресивний характер Східної Європи.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость