Мілла Йовович стала обличчям нової кампанії Johnnie Walker
24 Ноя 2021, 13:36

Мілла Йовович стала обличчям нової кампанії Johnnie Walker

Акторка та супермодель знялася у рекламі алкогольного бренду. У цій кампанії Мілла Йовович прагне надихнути людей «Продовжувати ходити», спілкуватися з впевненістю та поширювати позитив і сміливість, про що говорить її вигляд та настрій у ролику.

Реклама створена за допомогою діджитал агентства Dept. Кампанія заохочує глядачів своїм основним девізом: «Менше говоріть, продовжуйте ходити», що відображає орієнтоване на дію мислення бренду та прогресивний характер Східної Європи.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Расскажите друзьям про новость